fuglemor

Tanker og frygt

4 indlæg i dette emne

Hejsa Alle

Ved de to andre graviditeter har jeg ikke rigtig brugt nettet på den her måde. Forholder mig også stadig meget neutral med hensyn til navn og bosted. Er ikke klar til at være helt officiel endnu.

Men det jeg egenligt oprettede dette emne for er at jeg simpelthen har så svært ved at lægge en masse tanker fra mig.

Bla nu har jeg to lækre unger kan jeg virkelig være så heldig igen. Jeg er vildt bange for at jegpludselig begynder at bløde dette skyldes nok de mange smerter jeg har under mine graviditeter.

Desuden arbejder jeg dagligt med nyfødte og ser hvad der kan ske. Selvfølgelig ser jeg også alt det gode, men det er jo ikke det man tager med hjem vel!

Det ene øjeblik drømmer jeg om den lille ny og det næste kan jeg næsten ikke over bevise mig selv om at det nok skal gå godt.

Nå men håber ikke at jeg bare har spredt min bekymring, men havde bare brug for at fortælle den til andre end manden som altid siger at det nok skal gå fint.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kender det SÅ godt..

Jeg har haft flere aborter, og det gør mig jo utrolig bange.. Men nu har jeg fået målt HcG og jeg har fået set den lille..

Det har gjort mig tryg.. men så bliver jeg pludselig ramt af en "åh åh, nu sker der sikkert noget dårligt fordi jeg bare tror at jeg får et sundt og rask barn".. :rolleyes

Ved jo godt det er fjollet, for ens tanker på virker jo ikke på den måde.. Men tror bestemt alle går med en lillebitte frygt - Og den tror jeg aldrig forsvinder, for som forælder er man vel altid bange for der skal ske ens lille pus noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke helt tankerne, men har indtrykket af at de er meget almindelige, ikke mindst for 3. gangs mødre. :kram

Mit bedste råd er at du minder dig selv om, at du ikke har noget "argument" for at det skulle være reelt at frygte. Altså. Du frygter alene fordi det ville være forfærdeligt, hvis der nu skete noget skidt, og IKKE fordi det er sandsynligt. Jeg tænker, at nogle gange, når man er bange, så kan man godt gå og overbevise sig selv om, at det man frygter, faktisk er sandsynligt. Og det er det jo ikke! :kram2 Tværtimod, du har to sunde og raske børn, så hvorfor skulle den 3. ikke også blive sund og rask? :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det præcis på samme måde denne gang (også mit 3 barn). Meget svært at forklare hvorfor man er så nervøs denne gang, men min "scannings-dame" sagde det var helt normalt tredje gang.

Jeg prøver at tage én uge af gangen - fokusere på det gode...ikke altid det hjælper, men lige pt. fungere det ok :lolhit

Og hey..hvis du ikke har læst det..har vi faktisk her i juli-termingruppe besluttet at vi alle føder sunde og raske børn til sommer :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER