MamatilJ&M

Øget lugtesans

28 indlæg i dette emne

Puha, jeg frygter bare sådan at få øget lugtesans ved graviditet! I forvejen er jeg meget følsom over for lugte. Jeg kan SLET ikke sove hvis der lugter af mad i lejliheden og er nogen gange stået op om natten for at lufte ud.

Og selv om jeg ikke er gravid endnu (tror jeg da) så kan jeg godt lugte at jeg er holdt op med at bruge produkter med parfume. Synes ALLE har meget mere parfume på nu og de lugter :( Så bliver spændende at se hvordan det går som gravid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg frygter bare sådan at få øget lugtesans ved graviditet! I forvejen er jeg meget følsom over for lugte. Jeg kan SLET ikke sove hvis der lugter af mad i lejliheden og er nogen gange stået op om natten for at lufte ud.

Og selv om jeg ikke er gravid endnu (tror jeg da) så kan jeg godt lugte at jeg er holdt op med at bruge produkter med parfume. Synes ALLE har meget mere parfume på nu og de lugter :( Så bliver spændende at se hvordan det går som gravid!

Kan følge dig, for har en meget sensitiv næse i forvejen. Kan desværre huske at det bliver værre når jeg er gravid <_<

Så skal jeg bestemt ikke stå i vindretningen af arbejdende mænd :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes også at der er alt for mange lugte, som genere mig hver dag og øger kvalmen.

Den værste er dog helt sikkert køleskabet. førsøger at holde vejret, hver gang jeg åbner det, men lugten hænger bare i rummet bagefter, så den er svær at undgå helt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER