Berit

I uge 10 og allerede i Mama tøj.. :-)

8 indlæg i dette emne

Hej

Jeg er nu i uge 11 (10+2)og har allerede nu måtte lægge nederdele, veste, bh'er etc. til side og været på H&M og købe mamatøj!! :gravid

I følge min mor er det helt normalt som 3 gangs gravid - men er der andre end mig som har oplevet det samme?

Jeg synes godt nok det er tidligt, men på en måde meget dejligt..

så kan den kommende far se at der rent faktisk gemmer sig noget derinde :-) og at det er derfor jeg sover fra kl. 20 - 20.30.... :blush

NF er først den 6/12 så der kan han for alvor se den lille ...

Ville bare hører om der er andre end mig som oplever det samme?

Håber I alle får en dejlig dag :yay

Knus

Berit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg er nu i uge 11 (10+2)og har allerede nu måtte lægge nederdele, veste, bh'er etc. til side og været på H&M og købe mamatøj!! :gravid

I følge min mor er det helt normalt som 3 gangs gravid - men er der andre end mig som har oplevet det samme?

Jeg synes godt nok det er tidligt, men på en måde meget dejligt..

så kan den kommende far se at der rent faktisk gemmer sig noget derinde :-) og at det er derfor jeg sover fra kl. 20 - 20.30.... :blush

NF er først den 6/12 så der kan han for alvor se den lille ...

Ville bare hører om der er andre end mig som oplever det samme?

Håber I alle får en dejlig dag :yay

Knus

Berit

Jeg har brugt vente tøj tideligt, jeg var meget oppustet og kunne ikke være i mit eget tøj. Kan kun give dig ret, man føler sig også mere gravid. :-) :-) :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er foerstegangsgravid og har droppet alle mine underdele med undtagelse af en nederdel, som faktisk er for stor.

Nu staar den paa ventebukser, -leggings og -stroempebukser og det er aaaah, saa dejligt :rolleyes Der er ikke noget ved at have det traels i sit toej, saa nu skal jeg have sorteret i garderoben og mangler stadig en god ventenederdel og ventestroempebukser med uld :shop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også skiftet til ventetøj (de få stykker jeg har) simpelthen fordi jeg ikke kan passe mine bukser længere...! Og det er dejligt befriende tøj at gå i + ekstra varme til mavsen :biglove (jeg er 1. gang gravid)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha troede det kun var mig :-) er 9+5 og anden gangs. Er total oppustet og kan IKKE passe bukserne har svært ved at se at jeg kan skjule det på arb til efter NF den 13 december. Tør på den anden side ikke købe noget ventetøj før efter NF er totalt overtroisk men mit ventetøj fra sidst er for stort endnu og er desuden shorts så bliver nok nødt til at købe alligevel hmm tror lige jeg fik overtalt mig selv hi hi.

Så nej du er absolut ikke den eneste :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer stadig alt mit tøj... dog har jeg enkelte gange måttet kapitulere og knappe mine bukser op, når jeg skulle sidde i sofaen :rolleyes Jeg har så tabt mig næsten 5 kg siden jeg blev gravid, så det har måske lidt at sige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg passer stadig alt mit tøj... dog har jeg enkelte gange måttet kapitulere og knappe mine bukser op, når jeg skulle sidde i sofaen :rolleyes Jeg har så tabt mig næsten 5 kg siden jeg blev gravid, så det har måske lidt at sige :)

Det er ogsaa flot at du har klaret de kilo :) Med mine naermste for faa kilo ville det nok vaere kritisk at tabe og maaske derfor maven buler :blink Men har ogsaa vaeret meget oppustet i dagevis og saa mindre oppustet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har måtte indse at jeg ikka kan lukke mine bukser mere så her bruger jeg meget leggings og så har jeg invisteret i et par enkelt mama bukser fra hm indtil videre :D vil lige vente til om 2 dage når nf er overstået til og købe mere ventetøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER