shirley

Endnu en milepæl

3 indlæg i dette emne

Imorgen går jeg officielt på barsel :) :)

Selvom jeg har været sygemeldt det meste af graviditeten er det alligevel stort at gå på barsel :) Dels fordi så er der kun 8 uger til termin og dels fordi så forsvinder lidt af min dårlige samvittighed over at være sygemeldt :)

Weeeeee :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Imorgen går jeg officielt på barsel :) :)

Selvom jeg har været sygemeldt det meste af graviditeten er det alligevel stort at gå på barsel :) Dels fordi så er der kun 8 uger til termin og dels fordi så forsvinder lidt af min dårlige samvittighed over at være sygemeldt :)

Weeeeee :)

Ej hvor lækkert... Kan jeg godt forstå du glæder dig til... Forstår godt det med den dårlige samvittighed, for det får man hurtigt når man går hjemme...føler virkelig ikke man kan tillade sig noget som helst... Men som du siger, så er der kun 8 uger til termin og de går sikkert hurtigt... :)

Jeg synes selv at tiden flyver afsted lige i øjeblikket.. December er jo også lige pludselig væk og så skriver vi lige pludselig januar... Der er bare ikke ret længe til... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh hvor dejligt :loveshower

Jeg har lidt under 3 uger tilbage, og jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til at sidde i bilen på vej til arbejde den dag og vide, at jeg ikke skal sidde i den dumme kø igen i riiiigtig lang tid!

Så jeg slæber mig igennem de sidste uger, hvilket godt nok bliver sværere og sværere dag for dag, og min hjerne er vist allerede stået lidt af :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER