shirley

Er jeg den eneste?

3 indlæg i dette emne

Der har tisset i bukserne?

Lidt pinligt emne men her snakker vi jo om alt..

Jeg har jo det problem at jeg stadig kaster op og i den forbindelse kan jeg komme til at tisse i bukserne. Jeg begynder ikke bare at tisse helt vildt, det er når min mave kramper så kommer der lidt.. Det er vildt irriterende for jeg tisser ikke når jeg hoster og griner og jeg kan sagtens holde mig i timevis hvis jeg skal tisse.. Har aldrig oplevet det før.. Kun i denne graviditet. I sidste graviditet kastede jeg også meget op men havde ingen uheld...

Mon det har noget med min bækkenløsning at gøre? Jeg havde heller ikke bækkenløsning i sidste graviditet ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

uhh, det er et godt spørgsmål, om det kan have noget med din bækkenløsning at gøre. Det ved jeg desværre ikke nok om :unsure

Men jeg har da haft et par uheld fra tid til anden - den "bedste" gang var, da jeg hostede på vej ud af Føtex og så tissede lidt i bukserne :lolhit Efter den gang har jeg altid et ekstra par bukser med i bilen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er kommet et par dråber hvis jeg er blevet overrasket af et nys og derfor ikke har nået at spænde i bækkenbunden. Det kan se sjovt ud hvis jeg skal nyse meget så bliver jeg lige nødt til at krydse benene ;)

Tror knibeøvelser er vejen frem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER