Susse

Skal slettes

7 indlæg i dette emne

ha ha ha :lolhit

Det er så underligt ud! Min mave ser tit virkelig underlig ud - han har det med at lægge sig på tværs af det hele. Jeg har dog ikke lige et billede her og nu, da mine kolleger nok vil synes, at det er lidt underligt, hvis jeg hiver kameraet frem og blusen op :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha fint billede :)

Min mave hopper og danser også og kan se virkelig mærkelig ud.. Jeg har ikke fået fanget det på kameraet men nu vil jeg da prøve at huske det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ha ha ha :lolhit

Det er så underligt ud! Min mave ser tit virkelig underlig ud - han har det med at lægge sig på tværs af det hele. Jeg har dog ikke lige et billede her og nu, da mine kolleger nok vil synes, at det er lidt underligt, hvis jeg hiver kameraet frem og blusen op :blink

Ha ha nej kunne lige se det for mig... Det er nok ikke helt acceptabelt :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha fint billede :)

Min mave hopper og danser også og kan se virkelig mærkelig ud.. Jeg har ikke fået fanget det på kameraet men nu vil jeg da prøve at huske det :)

Jeg har taget mit med min mobil, for hvis jeg først rejser mig omrokerer hun.. Så det er bare med at snuppe det. Min mand kom hjem 2 min senere, og der var maven fin rund igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, men maven er fin alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe min lille dreng mosler også rundt, men når aldrig at tage billede, for rykker jeg mig bare lidt.. så flytter han sig.. :lolhit Jeg kan ikke huske hvornår min navle sidst sat i midten af maven og ikke ude til den ene siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER