Anne Mathilde

Hurtig hjælp vedr MØB!

5 indlæg i dette emne

Oscar har dræn og har for første gang siden de blev lagt fået Mellemøresbetændelse. Det flyder fra øret og har gjort det et døgn, men hans øregang og øreflip er meget røde og varme og han siger "av". Til alle Jer mødre til "dræn-børn": er det almindeligt, at ydre øre bliver rødt og ømt når det flyder fra mellemøret?

Svar gerne hurtigt, da jeg tænker, om jeg er nødt til at kontakte lægen imorgen tidlig.

Ingen feber og ikke voldsomme smerter (kun ondt ved berøring).

På forhånd tak.

Kærlig hilsen

Anne Mathilde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Oscar har dræn og har for første gang siden de blev lagt fået Mellemøresbetændelse. Det flyder fra øret og har gjort det et døgn, men hans øregang og øreflip er meget røde og varme og han siger "av". Til alle Jer mødre til "dræn-børn": er det almindeligt, at ydre øre bliver rødt og ømt når det flyder fra mellemøret?

Svar gerne hurtigt, da jeg tænker, om jeg er nødt til at kontakte lægen imorgen tidlig.

Ingen feber og ikke voldsomme smerter (kun ondt ved berøring).

På forhånd tak.

Kærlig hilsen

Anne Mathilde

Jeg har ikke oplevet det de efterhånden mange gange øret har flydt. Og det plejer kun at løbe i nogle timer.

Men jeg kan forestille mig at hvis han har feber, får han røde ører. Det er der mange der gør.

Men jeg synes du skal ringe til vagtlægen, bare lige for at få snakket med en læge. I behøver nok ikke besøge denne. Men bare lige en snak

God bedring til ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at få ham undersøgt for øregangseksem

Jeg var ørebarn og haft dræn maaaaange gange.. Og siden jeg var barn har jeg haft tendens til at få øregangseksem og det er frygteligt smertefuldt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at få ham undersøgt for øregangseksem

Jeg var ørebarn og haft dræn maaaaange gange.. Og siden jeg var barn har jeg haft tendens til at få øregangseksem og det er frygteligt smertefuldt.

Helt enig.. Med 2 ørebørn, ville det også være mit bud, så fat i ørelægen... God bedring med ham :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der noget nyt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER