TiaK

TiaKs kom-i-form-tråd

8 indlæg i dette emne

Jeg havde jo planer om at starte projekt smid-graviditets-kiloerne efter 8 ugers lægetjekket - men lige pludselig er Erica altså 4,5 måned og jeg er stadig ikke kommet i gang!! :klap

Så nu skal det være. Har en plan om at komme ned på min før-graviditetsvægt inden marts, hvor jeg skal begynde på arbejdet igen.

Før graviditet = 60 kg

Før fødsel = 83 kg :blink

4,5 måned efter fødsel = 65 kg

Så jeg mangler altså at smide 5 kg. Og til det har jeg 4 måneder. Ikke urealistisk, meeeen der er jo også en julemåned, der lurer lige rundt om hjørnet...

I næste uge (på onsdag) melder jeg mig ind i fitnesscenter og begynder at spinne igen og tage nogle mave-balder-lår hold også. Satser på at komme af sted to gange om ugen. Og det er stort set min plan :) jeg spiser ok sundt og varieret, så det gider jeg ikke lave for meget om på - det er kun motionen, der mangler.

Så nu skal farmand til at på banen og tage sig af Erica noget mere, da jeg satser på at tage af sted alene (gider ikke bøvle med at have hende med i motionscenter). Men det er nok kun en win-win-win, både for mig, min mand og Erica :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:hurra :yay

Hep, hep, hep på at du når dit mål (og gerne før deadline ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I onsdags var jeg afsted til spinning for første gang - og hold op hvor det rart at komme i gang igen!!!

Jeg er desværre noget begrænset hvilke hold jeg kan komme til, da jeg jo er nødt til at vente på min mand kommer hjem (ca kl 16), og indtil videre går Erica i seng ved en 18-19-tiden, så det er ikke et stort tidsinterval jeg kan være væk i... <_<

Heldigvis kan jeg jo så tage afsted i weekenden - ved ikke rigtig om det skal være lørdag kl 9 eller søndag kl 10:30... men afsted det skal jeg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette forum :balloons

Håber du når dit mål inden deadline :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til dette forum :balloons

Håber du når dit mål inden deadline :goodluck

Tak skal du have - håber jeg også! Tror dog pt ikke på det - læs nedenstående afsnit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var jeg til en times spinning igen - og hold op hvor jeg svedte!! Så det er rart :)

Men har så lige siddet og spist en million vafler med syltetøj og det er jo ikke ligefrem en hjælp! Jeg føler dog jeg generelt spiser fornuftigt, men nu er jeg begyndt at tænke endnu mere på min mad så skal jeg bare holde fokus i denne søde juletid!

Men sidst tabte jeg mig fint ved stort set kun at dyrke motion (gjorde jeg så også rigtig meget - jeg havde jo en bryllupskjole jeg skulle ned i!) Denne gang er overskuddet ikke så stort, da jeg jo har en datter der sover dårligt om natten - men okay hvis det tager længere tid - så længe det går fremad!

Jeg tror egentlig jeg vil prøve at fokusere på centimeter-mål i stedet for kg. Jeg vil godt gerne ned på de 60 kg igen, men endnu vigtigere, så vil jeg gerne have min flade mave igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm havde håbet at tage til spinning i dag, men manden er ikke kommet hjem fra arbejde endnu - så trælst!! Det tærer lidt på min motivation at jeg ikke kan tage afsted når jeg har lyst :(

Nu håber jeg, jeg kan komme afsted i morgen i stedet - VIL afsted to gange om ugen!!

Og så skal jeg have købt mig et målebånd - vil rigtig gerne ikke kun fokusere på kg men også på mål - men lidt svært at måle med en tommestok!! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER