Guest Flyttekassen

En stor overraskelse...

8 indlæg i dette emne

Kan også være LILLE :loveshower

Efter 2 uger med kvalme og halsbrand valgte jeg idag at teste.

Troede jeg blev overrasket første gang jeg opdagede jeg MEGET uplanlagt var gravid, men da jeg denne gang så 2 positive streger på testen, var jeg nær besvimet og troede ikke mine egne øjne. Men efter 7 tydelige positive test's er der INGEN tvivl. Milla skal være storesøster! :bd

Jeg forstår det bare slet ikke. Ved ikke om jeg skal grine eller græde. Jeg er fuldstændig rundt på gulvet og kan slet ikke få det ind i hovedet at jeg igen har en baby i maven. Men samtidig er jeg OVERDREVET lykkelig... :loveshower

Har disse tanker i hovedet: :toot :prik :help :bask :angry :numse :super :yiepie :sandie :gravid :lolhit

Der er dog heldigvis ingen tvivl, vi SKAL have det barn.

Og glæden er stor i det lille hjem.

Men alligevel har jeg dårlig samvittighed overfor dem der kæmper og kæmper.

Milla var ikke planlagt og blev lavet, mens jeg var på P-piller. Den lille nye er også blevet til selvom jeg de sidste 4 mdr. har spist p-piller. Og vi har kun sex'et den 3 gange på en mdr. Så forstår det simpelthen ikke. Ved ikke engang hvornår jeg har ÆL???

Min mand og jeg passer åbenbart MEGET godt sammen. :hump

Jeg har ingen idé om hvor langt henne jeg er, da min mens. siden fødslen har været lidt uregelmæssig, så jeg skal til lægen i næste uge og have lavet en undersøgelse.

Vi havde snakket om at smide p-pillerne til sommer og starte projekt lillebror/søster op. Da vi gerne ikke vil have at der er får mange år mellem dem, så de også får glæde af hinanden. Men nogen ville åbenbart noget andet. Og så tager vi da bare en mere, også selvom det er en del før tid. Heh..

Er SÅ spændt på at høre hvornår jeg har termin. Håber ikke det er midt i juli eller sådan. Det var så varmt med Milla og hun er født i Juni, men nu må vi se.

Har så mange tanker i hovedet..

•Hvad siger vores venner og familie?

•Hvad med arbejdet?

•Hvad med jalousi mellem børnene?

•Kan vi klare den? (SELVFØLGELIG KAN VI DET)

•OSV!

Det var vidst det.....

Rigtig god aften alle sammen..

SAM_6810.jpg

D. 16.11.2011

SAM_6809.jpg

D. 16.11.2011

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt for jer. Vi andre bliver også enormt glade for, når det lykkedes for andre. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke :balloons :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skønne piger. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER