Myliona

Så er det i morgen jeg skal scannes!

7 indlæg i dette emne

Ja eller, Troldemor skal jo også scannes.. ;)

Glæder mig helt vildt meget til at se min lille Spir.. Bliver helt bange, fordi jeg slet ikke er bange - lidt mærkeligt... Men er bange for at "jinkse" det, og at der så ikke er liv.. Men et eller andet siger mig bare at der er liv, og at jeg om 7-8 måneder skal hilse på lille Spir :loveshower

Glæder mig helt utrolig meget, og glæder mig især til at kæresten skal opleve det - og at han måske får en "forståelse" for at der rent faktisk er liv derinde :) Uh, det er så spændende..

Vi har aftalt at vi hygger os i morgen aften.. Jeg har ikke ville lave en masse aftaler og planer i tilfælde af dårligt nyt - men er faktisk ikke i tvivl om vi ser en lille Spir :)

Det jeg faktisk er mest nervøs for, er hvis hun siger den er lidt lille.. For da jeg blev scannet første gang, var det nemlig det jeg fik at vide - at den var lille.. Så håber Spir er stor og stærk, og er vokset så han ligner en der er som han skal være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er jeg glad for du tror på det...... Jeg er også sikker på at alt er helt perfekt med din lille spir :loveshower

Glæder mig helt vildt til at se min lillepyt vise et fint hjerteblink :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg glad for du tror på det...... Jeg er også sikker på at alt er helt perfekt med din lille spir :loveshower

Glæder mig helt vildt til at se min lillepyt vise et fint hjerteblink :biglove

Ja, det bliver bare så fint..

Det er bare så tæt på nu.. Begynder at blive virkelig spændt - ligesom med eksamen.. totalt "Årh nej, hvad nu hvis det ikke går? Årh jeg kan ikke gør emere? KAn jeg gøre mere? HVad skal jeg gøre??" :whistling

Jeg skal til lægen kl 11.30, så er selvfølgelig også spændt på det - hun vil jo henvise mig til en tidlig scanning, så er også lidt spændt på hvornår det skal være :) Håber på engang i næste uge, så vi måske kan se Spir er vokset som h*n skal :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt sent at jeg skriver her, for det GIK jo godt!!! :loveshower Men vil bare lige gøre dig opmærksom på, at du har kaldt Spir for "han" mindst to gange i denne tråd :whistling :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt sent at jeg skriver her, for det GIK jo godt!!! :loveshower Men vil bare lige gøre dig opmærksom på, at du har kaldt Spir for "han" mindst to gange i denne tråd :whistling :P

Min søster og kæreste kalde h*n for han HELE tiden.. det smitter :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Myliona.

Da du fik indkaldelsen til din tidlige scanning, hvad stod der så i brevet?

Og hvad stod der i din indkaldelse til NF?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Myliona.

Da du fik indkaldelsen til din tidlige scanning, hvad stod der så i brevet?

Og hvad stod der i din indkaldelse til NF?

Har egentlig aldrig fået en direkte indkaldelse til NF :)

Har bare fået en oversigt over d ekommende scanninger, hvor der står min NF på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER