bibijanni-sofia

Er i tvivl om graviditet

13 indlæg i dette emne

Hej alle sammen.

Hej alle sammen.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

Min første graviditet:2010

Vi havde dyrket sex d. 15 og 16 november og d. 17 fik jeg min mens (og det var mens, så meget og så lang tid som den plejede) og så havde jeg kvalme og ondt i underlivet, og da jeg tog en graviditetstest lige før jul så var den positiv (var i 6. uge). Så min krop er måske hurtig til at opfatte at jeg er gravid inden jeg selv opdager det.

Mit nye problem:

Jeg havde æggeløsning omkring d. 10 november (ved jeg da jeg blev undersøgt af gynækolog) og kæresten og jeg havde sex dagen efter og på 3. dagen.

På 3. dagen da vi hyggede os, var mine brystvorter meget følsomme, det gjorde næsten ondt da han nussede dem.

Næsten en uge efter har jeg det stadig på samme måde.

Lige siden 3 dagen har jeg haft en murren i underlivet, og kvalme.

Kan min krop mærke forandringer så hurtig.?

Kan jeg være gravid igen.?

Hvis jeg havde æggeløsning omkring d. 10 november, hvor langt tid har man så chancen for at blive gravid.

Kan vi stadig nå at gøre en indflydelse idag d. 15 november.? Eller er det for sent.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg smed p.pillerne d. 13 oktober, og så hyggede vi ellers bare 3-5 gange ugentligt, og igår testede jeg positivt.

Har haft symptomer som ligamentsmerter, ømme bryster, kvalme(OG opkast) Siden d. 30 oktober

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke for at være lyseslukker men som jeg har forstået det, så er løbet kørt efter ÆL :( Jeg tror det er i de 5 dage op til ÆL, at chancen er der. Er dog ikke 100% sikker, og håber da at jeg tager fejl ;) :goodluck

Mine brystvorter var også ømme efter ÆL og jeg var så gravid ;) Men jeg synes jeg har hørt at brystvorterne ofte er ømme efter ÆL uanset om man er gravid eller ej :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja ømme brystvorter efter ÆL. Tell me about it. Er på 3. cyklus nu uden p-piller, og mine brystvorter har været meget smertefulde hver gang efter ÆL, hvilket har varet nogle dage.

Jeg har også oplevet murren, stik og jag (p.t. menssmerter selvom mens skulle være 1½ uge for tidlig på den) og hver gang har jeg testet negativ - så jeg tilskriver alle disse symptomer min cyklus nu.

Jeg krydser dog fingre for, at du er gravid, men tror desværre bare at alle de ting, du mærker, er relateret til din cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en mand gode svoemmere, saa kan de overleve op til 5 dage indeni kvinden. Dvs. de kan "placeres" op til aegloesning og dermed ligge klar, naar aegget er undervejs. Jeg har laest MANGE steder at man kan vaere frugtbar 4 dage op til aegloesning og paa selve dagen. Men efter aegloesning, saa er der ret kort tid at koere paa, faktisk en dags tid. Saa ialt er kvinden frugtbar ca. 6 dage i hver cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig haft ømme brystvorter når jeg har æggeløsning....

Derfor undrer det mig jeg har det nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og har hørt at man godt kan være frugtbar efter æggeløsning... et par dage efter...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik at vide af min gyn, da jeg fik lavet sidste IUI at ægget ville blive befrugtet inden for et døgn efter ÆL. Så er spørgsmålet jo så bare, om det sætter sig fast.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men har hørt at det tager ca. 5 - 6 dage før det sætter sig fast....

Kan jeg virkelig mærke det allerede.... eller er det bare noget jeg bilder mig ind...?

Idag har jeg en sindsyg kvalme.... tæt på opkastning..... og ondt/murren i underlivet..... men det er for tidligt at teste endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og jeg har ikk brugt prævention efter min fødsel august 2010..... så det er ikk fordi jeg er stoppet på præv....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der andre der har det/har haft det på samme måde....?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle graviditeter er jo forskellige og hvis det er ved at saette sig fast, saa kan du jo ogsaa allerede begynde at have symptomer.... Men det er ikke til at vide om du er gravid, medmindre du tager en test, naar tid er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay.... så er jeg måske ikk helt ved at blive skør....

Men der er bare lang tid til at jeg kan teste.... hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER