lineolsen

Tilbage efter tidlig scanning

6 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Jeg har idag været til tidlig scanning, hvor jeg så et lille foster med bankende hjerte :loveshower

Den søde scanningsdame - fortalte jeg var en klassisk 3-gangs gravid :whistling meget bekymret fordi det de andre gange var gået godt og mon det nu også gør det denne gang.

Min termin bliver nok rykket lidt tilbage - et par dage - men hun mente jeg skulle vente og se til NF fordi det var meget svært at scanne præcist i starten når fosteret er så lille.

Jeg spurgte lidt til risiko nu og sådan. Hun sagde at det var en super sund graviditet - der var et bankende hjerte og alt så helt sundt og rigtigt ud, så risikoen for at noget skal gå galt er minimal.

Jeg ved godt der altid er en risiko - men det er bare dejligt at få bekræftet at jeg kan glæde mig :loveshower :biglove

Det var alt får mig - som er sindsygt flad efter at have holdt 6 års fødselsdags diskofest for min datters 15 klassekammerater igår :zzz

:kiss Line

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super dejlig update :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii :glad dejlig opdatering :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, så er det bare at nyde. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig at det gik godt :) Håber vi er lige så heldige i dag når jeg skal scannes for første gang :loveshower

Er godt nok lidt nervøs men håber det går godt :kuller

:kram2 CC

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER