Myliona

HcG igen igen igen..

27 indlæg i dette emne

Uh, sidste gang var mit tal jo steget MEGET..

Det er så overhovedet ikke steget nok i forhold til tallet sidste gang :(

Sidste torsdag var det 7610..

I går var det 49800... Jeg kan godt se det selvfølgelig har udviklet sig - men det er jo slet ikke i samme stil som først.. Jeg har bare læst det skal fordobles hver anden dag, så synes jo det faktisk er "skræmmende" lavt.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ved jeg simpelthen ikke nok om til at kunne hjaelpe dig med... Men du faar et kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved intet om det... Har din læge ikke givet dig en vurdering af tallet i forhold til sidst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hun skrev bare tallet... <_< Men har googlet det lidt, og tallet er fint nok i forhold til hvor langt jeg er henne..

og fra næste uge skal det ikke fordobles mere..

Nu har jeg besluttet at jeg altså bare må tro på det!!! :whistling Så længe jeg ikke bløder, så tror jeg på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, hun skrev bare tallet... <_< Men har googlet det lidt, og tallet er fint nok i forhold til hvor langt jeg er henne..

og fra næste uge skal det ikke fordobles mere..

Nu har jeg besluttet at jeg altså bare må tro på det!!! :whistling Så længe jeg ikke bløder, så tror jeg på det :)

Det synes jeg ogsaa lyder som en god ide... Der er saa meget "saadan og saadan skal det vaere, eller ikke vaere" og hvis man saa har et lidt lavere tal eller ondt i laenden, men alt andet ser ud til at fungere, som de skal - ja, saa maa vi tro paa det. Jeg har i hvert fald for laengst besluttet at det er ude af mine haender og at jeg maa nyde det saa meget, jeg overhovedet kan :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg aner ikke noget om de tal, men jeg tænker lidt, at hvis tallet er som det skal være nu, om det så noget af følgende kunne være en mulighed:

- Der blev på en eller anden måde målt forkert første gang. At dit tal ikke var så stort alligevel.

- At tallet bare skal fordobles hveranden dag i gennemsnit og ikke bogstaveligt talt? Altså at det godt kan komme i ryk?

Jeg aner det ikke om det er realistiske bud. Men jeg tænker også, at hvis det var alarmerende, så ville lægen vel have sagt noget, og ikke bare givet dig tallet?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg går ogs snar tind i en periode, hvor tallet stopper med at fordible sig - og når tallene er så store - og skal fordoble sig med 40000 om dagen, handler det jo lige pludselig også om TIMER i forhold til hvornår man måler det.

Jeg tænker måske også bare at det måske er meget normalt at det lige tager "et spring", som sidste gang.. :) Også er den bare blevet "almindelig" igen den lille spir..

Håber bare på en vellykket scanning om et par uger så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke at du ska spekulere så meget over det med hvorvidt det ikke fordoblede sig til at starte med.

Så længe det stiger og så længe du ikke bløder, så kan du tag den med ro.

Jeg vil også mene, at det afhænger af hvilken tid på dagen de prøver er taget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er underligt at lægen bare skriver tallet. Det kan man ji ikke bruge til noget.

Men jeg tænker også at lægen vel ville have skrevet hvis der var noget galt.

Alt er sikkert fint :)

Har du fundet ud af noget med tryghedsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, sidste gang var mit tal jo steget MEGET..

Det er så overhovedet ikke steget nok i forhold til tallet sidste gang :(

Sidste torsdag var det 7610..

I går var det 49800... Jeg kan godt se det selvfølgelig har udviklet sig - men det er jo slet ikke i samme stil som først.. Jeg har bare læst det skal fordobles hver anden dag, så synes jo det faktisk er "skræmmende" lavt.. <_<

Måske vi kan støtte hinanden lidt og give hinanden lidt tryghed.

Jeg fik en måling der hedder 62751 og jeg er 10 + 6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er underligt at lægen bare skriver tallet. Det kan man ji ikke bruge til noget.

Men jeg tænker også at lægen vel ville have skrevet hvis der var noget galt.

Alt er sikkert fint :)

Har du fundet ud af noget med tryghedsscanning?

Ja, det irriterer mig lidt at hun ikke skriver "Den er fint, skidt, ikke nok" eller noget i den stil.. Ellers går jeg måske og bekymre mig unødvendigt jo :(

Måske vi kan støtte hinanden lidt og give hinanden lidt tryghed.

Jeg fik en måling der hedder 62751 og jeg er 10 + 6

Årh, det er jo et fint tal - hvis tallene inden har været mindre.. Jeg tænker jo også at det jo nok er meget normalt at Spir udvikler sig "forskelligt" - ligesom børn - altså at de måske lige holder "pause" en periode, også ellers giver et ryk igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig fint tal :) når tallet er så højt så stiger det ikke på samme måde som i starten.. Desuden så når tallet når at blive så højt så er det sjældent at det ender i SA... Tro på det og nyd graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig fint tal :) når tallet er så højt så stiger det ikke på samme måde som i starten.. Desuden så når tallet når at blive så højt så er det sjældent at det ender i SA... Tro på det og nyd graviditeten :)

:kiss Du har ingen ide.. Sidder og TUDER pga dit indlæg!!!! Det er bare sådan noget der virkelig gør at jeg tør tro på det..

Skrev lige til min søster jeg var nervøs for Spir..

hendes svar var:

Han hedder Svøpper.. Og han har det FINT.

Min kæreste bliver kaldt Svupper af min familie (Jeg har altid kaldt ham Sputter, fordi jeg mødte ham på nettet og han kaldte sig Sputnik, også var det en høre fejl fra min mor, som så er hængt ved)

Så tror Spir tager navneforandring (ufrivilligt) til Svøpper... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Du har ingen ide.. Sidder og TUDER pga dit indlæg!!!! Det er bare sådan noget der virkelig gør at jeg tør tro på det..

Skrev lige til min søster jeg var nervøs for Spir..

hendes svar var:

Han hedder Svøpper.. Og han har det FINT.

Min kæreste bliver kaldt Svupper af min familie (Jeg har altid kaldt ham Sputter, fordi jeg mødte ham på nettet og han kaldte sig Sputnik, også var det en høre fejl fra min mor, som så er hængt ved)

Så tror Spir tager navneforandring (ufrivilligt) til Svøpper... :kiss

Jeg takker også. Jeg har været så nervøs for om junior voksede som den skulle. Derfor jeg fik taget den ekstra hcg blodprøve. Så derfor giver du mig også ro. Du er en skat. Kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et rigtig fint tal :) når tallet er så højt så stiger det ikke på samme måde som i starten.. Desuden så når tallet når at blive så højt så er det sjældent at det ender i SA... Tro på det og nyd graviditeten :)

Det var den her jeg ville linke til. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået taget mere end en Helle?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er min 3.

Men den første var da vi fik at vide at jeg var gravid.

Den 2 var kun en uge senere. Så jeg har ikke set hcg tallet siden den var 1064.

Så da jeg så de 62751, så vidste jeg ikke helt om det var nok. Det sagde lægen godt nok at det er.

Men altid dejligt at høre det fra en anden gravid.

:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette er min 3.

Men den første var da vi fik at vide at jeg var gravid.

Den 2 var kun en uge senere. Så jeg har ikke set hcg tallet siden den var 1064.

Så da jeg så de 62751, så vidste jeg ikke helt om det var nok. Det sagde lægen godt nok at det er.

Men altid dejligt at høre det fra en anden gravid.

:-)

kan du huske hvornår du fik de andre tal? Ved godt man ikke kan sammenligne det.. :) men hvis din nu ikke er stegt med fordobling, så er det nok også fint med mit jo...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror dine tal er rigtig gode.

Mine tal Ligger jo meget langt fra hinanden.

4+ 2 =264

4+ 6=1024

10+ 4=62571

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, kan faktisk se at udmiddelbart er vores udvikling "ens", altså mit tal skal jo ikke stige meget mere, for at nå dit tal - og dit er nok på sit højeste nu jo..

Så håber og tror på Svøpper/Spir lever derinde og har det fantastisk :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg hører dine tal???????????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+6; 101

4+2; 338

5+2; 7610

6+2; 49800

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har da nogle rigtig flotte tal. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har da nogle rigtig flotte tal. :-)

Tak.. Er bare bange, fordi jeg mente de skulle fordobles hver anden dag - og det er de jo ikke.. Så skulle de være omkring 60000-70000 nu jo..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så længe din læge ikke har bemærket noget tror jeg ikke at der er noget at være bekymret for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER