Solvej99

Smerter i underlivet

10 indlæg i dette emne

Det ernu 3 mdr. siden jeg fødte, men døjer indimellem med smerter i underlivet. Det kommer især, når jeg strækker mig eller hvis jeg har været oppe mange gange om natten.

Det føles som små stød og kramper, der kan minde lidt om veer :unsure

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Har været oppe 6 gange i nat med en feberramt dreng, så her til morgen er smerten meget slem. Hvis det ikke snart bliver bedre må jeg vist ringe til lægen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hmmm... det lyder ikke godt kære dig, jeg ville ringe til lægen og få det undersøgt, bare for at være på den sikre side! :kram2

Og stakkels lille Theo, håber han snart kommer over det igen :baby3

Jeg har dog også haft nogle mens agtige antydninger i underlivet, og tror at det enten er min ÆL, eller plukveer/efterveer når jeg har ammet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også lige hive fat i lægen. Det lyder i hvert fald ikke rart :( og så lang tid efter fødslen burde det være overstået det værreste.

Håber Theo har det bedre i dag :kram2 og du også selv kommer ovenpå hurtigt. Det er bare ikke sjovt at være sløj og have en lille at kigge efter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også dage, hvor jeg har rigtig ondt i underlivet (senest igår igen). I morgen er det 11 uger siden, jeg har født.

God bedring til dig og Theo! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hmmm... det lyder ikke godt kære dig, jeg ville ringe til lægen og få det undersøgt, bare for at være på den sikre side! :kram2

Og stakkels lille Theo, håber han snart kommer over det igen :baby3

Jeg har dog også haft nogle mens agtige antydninger i underlivet, og tror at det enten er min ÆL, eller plukveer/efterveer når jeg har ammet.

Tak skal du have :kram2

Jeg tror ikke at det er efterveer. Dem havde jeg nemlig også i starten da jeg ammede. Tror måske mere at det er de nederste mavemuskler, der er overbelastede efter fødslen? :unsure

Jeg vil prøve at ringe til lægen på mandag. Vil meget gerne i gang med at dyrke noget pilates, så jeg kan stramme op igen. Men det går jo ikke, hvis jeg overbelaster for meget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok også lige hive fat i lægen. Det lyder i hvert fald ikke rart :( og så lang tid efter fødslen burde det være overstået det værreste.

Håber Theo har det bedre i dag :kram2 og du også selv kommer ovenpå hurtigt. Det er bare ikke sjovt at være sløj og have en lille at kigge efter :kram2

Tak :kiss

Hvis jeg ikke bruger mine mavemuskler til at rejse mig i sengen om natten, så har jeg ikke ondt om morgenen. Så det må være noget overbelastning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også dage, hvor jeg har rigtig ondt i underlivet (senest igår igen). I morgen er det 11 uger siden, jeg har født.

God bedring til dig og Theo! :kram2

Så er jeg da ikke den eneste :blush

Hvordan føles det, når du har ondt? Og hvad kommer det især i forbindelse med?

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sendte en mail til lægen, der svarede at så længe jeg ikke bløder eller har feber er det ikke nødvendigt at komme derop.

Han mener det kan være sene efterveer <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at skulle døje med sådan nogen så længe efter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at skulle døje med sådan nogen så længe efter :(

Ja det er irriterende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER