fynboen

Væske i kroppen...

8 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der har fået det...

Min læge og jeg kom til at snakke om det da jeg var dernede sidst og hun spurgte mig af... Jeg har ikek fået den mindste smule væske i kroppen endnu... Jeg har også en fornemmelse af ejg ikke får det..

Jeg har hørt en fugl synge om at det ofte er kvinder der venter sommerbørn som får væske i kroppen...

Men hvad siger i andre, har i fået det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja det har jeg desværre :( det er rigtig træls... især mine fødder og hænder er hævede og det gør ondt i armene om natten :( du skal bare være glad for du ikke har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået "fornøjelsen" af væske i kroppen :unsure

Dog er det ikke så voldsomt og er mest i hænderne, men jeg har dog måtte tage min vielsesring af, som nu hænger i min halskæde i stedet :blush

Så jeg krydser fingre for, at det ikke bliver værre....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at få uro i armen om natten...Det er vildt træls, for kan bare ikke finde ro, når ejg vågner af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har intet fået, passer stadig mine ringe og synes ikke mine ben ser tykkere ud... Men i min mors vandrejournal fra da hun ventede mig kan jeg se at hun aldrig fik det... og det til trods af at jeg er født en meget varm juni. Så tror det kan være genetisk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke fået væske i kroppen og regner heller ikke med at få det for jeg fik det heller ikke i sidste graviditet :)

Strækmærker har jeg heller ikke set skyggen af og jeg håber heller ikke jeg får det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hverken fået væske i kroppen eller strækmærker, og håber det holder sig langt væk! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har hverken fået væske i kroppen eller strækmærker, og håber det holder sig langt væk! :whistling

Ja den er jeg også på... sammen med åreknuder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER