My-Moren

Hjælp til opstart herinde :-)

9 indlæg i dette emne

Hejsa :balloons

Jeg er ret ny herinde og prøver at finde ud af det og ved derfor heller ikke om jeg har valgt det rigtige forum at ligge mit spørgsmål ud på.....

Men jeg forsøger at gøre min egen profil lidt personlig osv. ;) Og jeg har derfor lagt mærke til at mange af jer har sådan en slags nedtællingskalender på jeres profil - den jeg søger er Lilypie (mener jeg den hedder). Jeg kan sagtens lave en, men kan så ikke smække den ind på min profil så man kan se den <_< Det irritere mig helt vildt! Hvordan gjorde i?

Udover det har jeg nu prøvet en del gange at få et profil billede på..... Men det lykkes ikke fordi mit billede er for stort og det selvom jeg har redigeret det i ifranview og beskåret det osv. osv. Er ved at blive en smule små tosset over det :unsure

HJÆLP!!!!! :help Og kom gerne med andre gode forslag til en nybegynder!!

På forhånd MANGE tak!!!!

Mange hilsner, MajkenHall

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen

du kan feks gøre følgende: kopier dit billed ind i paint lav det evt mindre og gem det på ny så burde du kunne bruge det:balloons

start her og lav din nedtælling, mener det beskriver ret godt hvad du gør for at bruge den (feks her) du skal bare oprette en profil inden du kan bruge den :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en MAC - men så må jeg lige låne mandens com. til at gøre det.... Det kan også være at han kan hjælpe :P Tænkte bare, at det kunne være der var noget jeg havde overset... Det kunne jo sagtens ske ;)

Jamen jeg har oprettet en lilypie - og på min profil er der også et link til min nedtælling. Det jeg søger er hvordan jeg får den offentliggjort, så man kan se den på profilen og den ikke bare er et link!?!?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Såååååå lykkedes det med profil billedet :yiepie

Tak til cupiditas - dit råd gjorde forskellen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal kopiere Bb kode til tickeren og sætte den ind i din signatur..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet med mac når man redigerer billederne, er at billeder ikke FYLDER mindre - de bliver bare mindre. Jeg har også en MAC; og har endnu ikke fundet ud af hvordan man får billederne til at fylde mindre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal kopiere Bb kode til tickeren og sætte den ind i din signatur..

Tak søs - det vil jeg prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet med mac når man redigerer billederne, er at billeder ikke FYLDER mindre - de bliver bare mindre. Jeg har også en MAC; og har endnu ikke fundet ud af hvordan man får billederne til at fylde mindre.

Tjek! Det er jo lige det... Men jeg brugte faktisk først min mands computer, da han har et program som kan gøre billeder mindre, men åbenbart ikke små nok... Så det med lige at bruge paint var vejen frem :)

Jeg glæder mig også til at finde ud af lidt mere vedr. billede redigering på en MAC ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) Er glad for at du kunne bruge rådene, rigtig fin Lilypie'er du har fået lavet:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER