tville1978

Hulahopring

6 indlæg i dette emne

Er der nogen af jer der bruger sådan en?

Jeg har lige købt 1 på 1,2kg. Jeg brugte den i går, og er helt øm i mavemusklerne her til aften.

Meningen var at jeg ville tage en 10 min tur i dag også, men efter 2 min måtte jeg opgive. Så det bliver kun hver 2. dag jeg vil bruge den.

Har du en og har du nogen råd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt min super meget og i starten går det ret hurtigt med at tabe cm i livet, men det er en sjov og legende måde at tabe sig på :)

I begyndelsen skal du passe på ikke at bruge den for meget - jeg ville max bruge den 2-3 minutter dagligt den første uge og så langsomt trap op.. Tror også, det står i instruktionerne, at man skal passe lidt på i begyndelsen :rolleyes

Men du kan godt få nogle ret heftige blå mærker af det, så hold en pause et par dage og tage det du kan klare.. Jeg tager 10-20 minutter på den dagligt, hvis jeg husker det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt min super meget og i starten går det ret hurtigt med at tabe cm i livet, men det er en sjov og legende måde at tabe sig på :)

I begyndelsen skal du passe på ikke at bruge den for meget - jeg ville max bruge den 2-3 minutter dagligt den første uge og så langsomt trap op.. Tror også, det står i instruktionerne, at man skal passe lidt på i begyndelsen :rolleyes

Men du kan godt få nogle ret heftige blå mærker af det, så hold en pause et par dage og tage det du kan klare.. Jeg tager 10-20 minutter på den dagligt, hvis jeg husker det :loveshower

Tak for svar. Jeg lage nok for hårdt ud, fordi jeg blev grebet af det.

Jeg venter til søndag med at bruge den igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan i søge på "Miss mia" på facebook...

Hun lever og ånder for hulahoop, og har en side om det.

Jeg ved at hun blandt andet har en dvd og nogle træningshold osv...

Hun er sq en sej tøs!

Måske kan hun give nogle tips osv på sin side :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er instruktør i Powerhoop og vil sige at det vigtigste er at du vipper frem og tilbage (som med manden i dobbeltsengen ;))

Hvis du kører bækkenet i cirkler eller rundt får du meget hurtigt knæskader!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er instruktør i Powerhoop og vil sige at det vigtigste er at du vipper frem og tilbage (som med manden i dobbeltsengen ;))

Hvis du kører bækkenet i cirkler eller rundt får du meget hurtigt knæskader!!

Det var et rigtig godt fif.

Tak for det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER