Calla

Twilightere, hjælp please

4 indlæg i dette emne

Så, øhm altså.. Jeg skal jo i biffen med min veninde og min store dreng d. 17 og se breaking dawn (1 biftur i guderne må vide hvor mange år,men nok om det). Jeg har aldrig set twilight sagaen i biffen, kun hjemme, og min søn spurgte så igår ; Skal vi så klædes ud mor, ligesom i USA? Og jeg stod lidt :blink :blink Øhhhhh.. Skal vi det? Altså ikke vildt overdrevet, men er det med hugtænder, t-shirts, fake blod og det hele?? Har jo set hvordan de tænder af i udklædning "derovre", men hvad med herhjemme? Det er jo ikke en marathon, "bare" breaking dawn. Vi skal iøvrigt se den i Esbjerg :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er jo ikke meget at klæde sig ud som. I kan tage røde eller "butterscotch" farvede kontaktlinser i, Team Edward/Jacob t-shirts og sådan lidt, men hendes (forfatterens) vampyrer har ikke hugtænder :) så hvis det skal være realistisk i forhold til hvordan de ser ud, så er der jo ikke meget udklædning, medmindre i vil gå All-in og udklæde jer som ulve ;) eller hvis I vil klæde jer ud som Volturi, de har jo deres gammeldags tøj på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror tommelfingerreglen her er:

Midnatspræmiere = udklæning

Præmiere på dagen = sparsom udklædning, men måske noget, der hinter det (en t-shirt eller noget, hvis du har)

En anden dag = ingen udklædning.

Har været til de sidste 4 midnatspræmiere på Harry Potter, en dagspræmiere på en Star Wars film og de sidste 2 twilight-film som dagspræmiere. Elsker den stemning, der er til præmierer :biglove

Jeg har min "everyone needs an Edward" t-shirt, som jeg agter at tage på til dagspræmieren.. :whistling

12678.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vi skal til 18.50 i biocity esbjerg..så det er den officielle præmiere dag, men ved ikke lige.. tror jeg vil føle mig rimlig stupid at dukke op i "udklædning" som de eneste..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER