Myliona

Tidlig scanning

13 indlæg i dette emne

Jeg skal have taget blodprøve i morgen, og den skulle jo forhåbentligt vise at spir er vokset som den skal :rolleyes :biglove

Men jeg overvejer meget, hvis ikke lægen giver mig en, at købe en tidlig scanning.

Men hvor tidligt kan det betale sig?

Hvornår kan man se hjerteblink (Hvor det skulle være rimelig sikkert at se det) ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fra uge 6-7 stykker kan man se hjertet slå.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det er smartest at vente 2 uger, for at være "sikker".. Puha.. Så må jeg håbe den viser noget flot blodprøven i morgen, også skal jeg bare "overleve" to uger for at se hjerteblink :) Også satser jeg på at jeg ikke kommer til at bløde overhovedet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster sådan nogle scanninger egentlig? Og kan man få dem i hele landet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster sådan nogle scanninger egentlig? Og kan man få dem i hele landet?

Se fx her og her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke med blodprøven i dag :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke idag!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Se fx her og her :)

Scanningsklikken er bare billige, og har en veninde der har brugt den så tror vi kunne vælge dem hvis det var :loveshower

Og tak for krydsede fingre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanningsklikken er bare billige, og har en veninde der har brugt den så tror vi kunne vælge dem hvis det var :loveshower

Og tak for krydsede fingre :)

Jeg var til tidlig scanning hos scanningsklinikken. Det kostede godt nok 800 kr. <_<

Men så fik vi også en masse billeder og dvd med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok "nøjes" med den til 300 kr :) Det eneste jeg egentlig "behøver" at en der lige siger "Det ser fint ud derinde".. :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du vil ha en billig og god skanning vil jeg anbefale lillekbher.dk hvor du kan få en tryghedsskanning til 200kr. Jeg var fin tilfredes da jeg var gravid og kom der 1 gang om måneden, for at se min lille prinsesse :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster sådan nogle scanninger egentlig? Og kan man få dem i hele landet?

I Aalborg kan du blive skannet for 600 kr ved en tidlig skanning hos Bang & Hinge i Dag Hammarsskjold (eller er det høy? :unsure ) gade ( Sundhedshuset) :) Du kan købe en pakke også med flere skanninger mener jeg :) Vi skal have bestilt tid ved dem, havde gjort det sidste gang, men nåede det aldrig inden det gik galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige vaeret til scanning idag - 7+0 ifolge sidste mensstart, men er saa 6+6 ifooelge vores bettenok. Vi saa hjerteblink og laegen satte hjertelyden til, saa vil kunne maale, at den havde 145 hjerteslag i minuttet :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER