Guest

Jeg er slem!

2 indlæg i dette emne

Jeg må hellere gå til bekendelse...

Idag har jeg lovet manden at slappe af, sove middagslur og i det hele taget bare hygge mig...

I stedet har jeg en plan om at gå rengørings-amok, få ordnet vasketøj og bare i det hele taget få hjemmet til at skinne...

Jeg går sygemeldt hjemme med bækkenløsning, og "normalt" gør det så ondt, så det i perioder ikke er meget jeg får fra hånden, men idag har jeg en god dag uden for mange smerter... og det vil jeg udnytte :whistling

Jeg har så allerede siddet og spist et par skumbananer (FYFY!) foran computeren, så det må vel tælle med som afslapning, hvis han spørger.... hæhæh...

Så kan jeg altid nuppe middagsluren, hvis det begynder at gøre ondt, for der plejer jeg alligevel at lægge mig ned for at aflaste... hvilket som regel ender i, at jeg falder i søvn, fordi vores kat hopper med og ligger og spinder ved siden af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

haha - kender det godt :)

Jeg er deltidssygemeldt pga bækkenløsning og altid hjemme fra arb igen inden middag, hvor jeg jo så

skal hvile og slappe af osv.

MEN -det er jo skide svært <_<

Så jeg får ofte lavet en masse husligt også når jeg alligevel går herhjemme, og det er min kæreste heller

ikke latid så glad for når han kommer hjem :whistling

Men det hævner sig desværre og så får jeg rigtig ondt sidst på dagen i stedet for. Hver anden uge har min lille datter og min kærestes lille søn og så bliver jeg nødt til at få slappet af inden de kommer.

Men den der med skumbananerne gælder da helt klart som afslapning :rolleyes

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER