Mor til snart 3

Lille opdatering fra mig

5 indlæg i dette emne

Hej Piger,

Som jeg skrev i "Hvornår fortæller i......" ventet jeg svar fra Roskilde sygehus, jeg har være til samtale på Roskilde nu og der fik jeg at vide at det eneste rigtige at gøre var at få en abort og jeg kunne ikke få en scanning, skal lige siges at det var fra en læge fra dermatologisk afd. som intet ved noget om svangerskab, han havde for hørt sig hos svangerskabs afd. men jeg kunne da få lov til at snakke med dem om det og ville gerne bestil en tid med det samme, da jeg synes det er langt at køre til Roskilde spurgte jeg om han ikke kunne henvise mig til Holbæks svangerskabs afd. det var iorden.

Sidste fredag fik jeg så brev fra Holbæk om at jeg skulle komme til scanning i onsdags hos overlægen på afd., vi har så været til scanning og for første gang var der en læge der var positiv, han synes vi skal forsætte og kunne ikke forstå at vi havde fået noget andet at vide, alt så fint ud, men han vil så bare have at jeg skal scannes hver 5 uge frem til den 20 uge.

Nu ved hele familien at vi venter os en lille ny til juni og at vi glæder os :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor dejligt, at der er en læge der er optimistisk :) Det ville da også være træls at afbryde en ønsket graviditet, når man så ikke er sikker på at der er en grund til det, så dejligt at de vil holde opsyn med spiren i maven :) :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da fantastiske nyheder.

Jeg er super glad på jeres vegne :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh, hvor dejligt :D

Krydser alt, der kan krydses for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER