Amaryllis

Sukkersyge

7 indlæg i dette emne

Julies bedste veninde har sukkersyge. Hun er for en måned siden blevet tilkoblet insulin pumpe. Jeg har lovet pigerne at de må sove sammen, når jeg har lært æidt om pumpen. Så i tirsdag var jeg sammen med moderen og mosteren til information om brugen. Moderen kendte til det, men var med for vores skyld.

Jeg har derfor tænkt om der findes nogen apps til iPhone om beregning af kulhydrater?

Vil så gerne at hun forsat kan komme her og lege, som da hun var på pennen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ved jeg faktisk ikke, men hvor er du soed at du hjaelper din datters veninde og din datter, saa de kan vaere sammen paa trods af sukkersygen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ved jeg faktisk ikke, men hvor er du soed at du hjaelper din datters veninde og din datter, saa de kan vaere sammen paa trods af sukkersygen :loveshower

Tak. Jeg vil gøre alt for at sætte mig bedst muligt ind i det med sukkersyge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej - det andet ved jeg faktisk ikke noget om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu kender jeg ikke meget til pumpen, da min mor altid har været på pennen, men umiddelbart skulle veninden kunne spise normalt - selvfølgelig ikke i kæmpe mængder med sukker, men normalt for en med diabetes. Jeg har "erfaret" fra en der har pumpe, at den pumper en hvis mængde insulin ud i forhold til dit målte blodsukker - det eneste han skulle holde øje med var hans blodsukker.

Så det undrer mig lidt at du nævner kulhydrater :blink

men du får min dybeste :respekt for at du er villig til at sætte dig ind i alt dette!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun må også spise normalt som min datter gør. Det har noget at gøre med, hvis blodprocenten ikke ligger i normal området. Hun får også løbende insulin tilført via pumpen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER