IogE

Ny her, Grød ?

3 indlæg i dette emne

Hej :)

Er ny her inde.

Jeg er en pige på 23år og fik for 4 måneder siden en fantastisk datter :wub med min mand, vi blev gift sidste sommer :7himmel

Vi er lige begyndt på grød :yiepie men ..... Hvor tit skal hun have det? og hvor meget er normalt hun skal spise? Hun har fået hjemmelavet gulerodsgrød i 3 dage nu, og spiser højest et shotsglas med mos, er det normalt? og giver i med ske eller i flaske som er lavet til velling? :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vi gav først Kira lidt grød og derefter en flaske indtil hun havde fundet ud af hvad det var for noget og fandt ud af hvad den ske var for noget.. derefter udgjorde grøden det måltid (dog med lidt mælk i kop ved siden af).. jeg synes i skal starte med 1 gang om dagen indtil hun har vænnet sig til det, for det er også hårdt for maven..

og hvis det er helt galt med maven, så giv hende evt. noget sveskemos.. :)

nu er kira næsten 7 mdr og får lige pt omkring 2-3 skemåltider.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige talt med min SP om mad og grød.

Som mulleria1990 skriver, så skal man starte med een gang om dagen. Og der kan sagtens gå noget tid, hvor de kun spiser nogle få skeer, fordi de lige skal finde ud af, hvad det er for noget. Efterhånden som baby bliver bedre til at spise, vænner sig til det, og spiser mere, så dækker det et helt måltid, og man kan begynde på et måltid til.

Medmindre din datter har brug for ekstra kalorier for at tage på, så sagde min SP, at der ikke var nogen grund til vælling - det er nærmest sådan et trin mellem mælk og grød.

Pøj-pøj med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER