Guest Flyttekassen

Emmaljunga!

7 indlæg i dette emne

Halllloo D'Damer.. :loveshower

Min mand og jeg var nede og se på klapvogn her forleden, og har forelsket os lidt i nogle stykker... Man skal vidst bare ungdå at se prisskiltet og køre kortet igennem. :whistling

Nå, men ville høre jer ad om nogen af jer har gode kontra dårlige erfaringerne med dem, og om i evt. kan komme med nogle imput til de modeller vi har valgt... :blink

1.Emmaljunga Nitro City. (Kunne ikke lige finde et billede i Black/Red, men det er den farve vi vil have)

nitrocity.jpg

Her er Emmaljunga ScooterS.

103270.jpg

Og rosinen i pølseenden... Emmaljunga Cerox02.

1690.jpg

Umiddelbart er vi/JEG mest til den øverste, da den har vendbar klapvognsdel og drejehjul.. Derudover kan den jo kombinere med City Bag, hvilket jeg da synes er en fordel, hvis der en dag kommer en mere?? :bd

Rigtig dejlig dag derude.

Ov forresten! Hvor er jeg dog ærelig over at de nye emmaljunga farver ikke eksisterede dengang vi købte barnevognen! Jeg må have mig en mere! HAHA! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har den sidste model (bare i pink ;) ) og er glade for den. Vi valgte den model med de faste hjul, da den er mere stabil/terrængående,sådan til at gå ture i skov og på sti med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med, at vi vælger den sidste model ... Cerox 2.0

Den har luftfrie dæk ligesom barnevognen, og det er vi rigtig glad for, da vi for det meste bruger den på grusvej :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har første model og det er en rigtig lækker vogn, vi er rigtig glad for vores :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Cerox da vi har masser af grus- og skovstier hvor vi går tur med hunden, og vi var bange for at de små hjul på Nitroen ikke ville kunne klare det terræn.

Vi har endnu ikke brugt den, for hun er stadig for lille til at sidde i den, men købte den sammen med barnevognen, både for at opnå en bedre rabat samt for at få en i samme stof som barnevognen (har en big star supreme).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi lige tilføje at Nitroen fungere helt fint i grus og skov, men selvfølgelig er det bedre i byen. Det er lækkert at man ikke skal "vippe" vognen hver gang man skal dreje... Går selv meget i skov med vognen og klager bestemt ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har nitro city'en og er rigtig glade for den! Vi har brugt den som barnevogn, hvor vi jo så bare har sat liften i i stedet. Nu ligger hun i voksiposen i den.

Elsker de drejelige forhjul, man kan have den med overalt! Også i skoven, hvor jeg endnu ikke har haft problemer selvom der har været smadret.

Mit eneste minus ved den er, at når man bruger den som barnevogn, så er den ret lav. Men det er også det eneste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER