Fru-Malling

Barnevogn

4 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg er begyndt at lurer lidt på barnevogn.

Jeg havde en odder sidst, og var ikke særlig tilfreds med den, derfor er vi ret overbeviste om at vi skal have en emmaljunga denne gang. Men vil hører, er der andre end mig der måske synes det er nogle meget mørke og "kedelige" sorte farver alle sammen? Jeg kan godt lide lidt pangfarver. Til storebror har vi en nitro city i orange - synes selv den er mega fed. Men jeg synes at barnevognene i 2012 er ret triste at se på i forhold til. Overvejer at købe en brugt fra tidligere år, men det vil kæresten ikke hører tale om..

Så det ender jo nok med en kedelig barnevogn :( tja, måske det heller ikke betyder noget, synes bare de har være noget mere kreative de andre år. kan det passe - eller for kreativ?? Hvad synes I??

God aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså den jeg havde til liva var rigtig fiks :)

Den var sort og lyserød :)

Det var så et plus at vi vidste vi skulle ha en pige ;)

Den var dejlig frisk og nem at få øje på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah. Så må jeg jo være kedelig ;) Men jeg er rigtig godt tilfreds med min grå EJ vogn - synes det er en praktisk farve og hvis den på et tidspunkt skal sælges videre, tror jeg det er nemmere med en farve der ikke sådan lige falmer og som er ret klassisk selv efter flere sæsoner :)

Jeg var ellers faldet for en i lilla, dengang vi sku købe, men så fandt vi ud af det blev en dreng og vi besindede os :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Men jeg er rigtig godt tilfreds med min grå EJ vogn - synes det er en praktisk farve og hvis den på et tidspunkt skal sælges videre, tror jeg det er nemmere med en farve der ikke sådan lige falmer og som er ret klassisk selv efter flere sæsoner :)...

Jeg har nemlig hørt at en del falmer. Har ikke rigtig erfaring med det, da vores odder var cremefarvet. Men din grå falmer ikke? hvad er det for én. Havde nemlig også set mig lån på en grå en på et tidspunkt. Sådan hvis den skulle være lidt neutral, var den ret fed. den hed vist 'cryptonit'.. men ved ikke om man kan få den mere, da det jo er en 2009 eller 2010 model.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER