Guest

Pinlige historier

4 indlæg i dette emne

Syntes vi mangler en lille sjov tråd, så hvad er bedre end at fortælle om nogle pinlige ting, man har oplevet :rolleyes :whistling Jeg har vidst også oplevet et par stykker og har mange flere end dem her. De kommer måske senere :P

Tjaaa, hvad har jeg egentlig oplevet af pinlige ting?

Jo. For ikke særlig længe siden - faktisk her under Valgkampen - var jeg en dag til sådan noget march. Jeg fandt hurting sammen med en af mine veninder og vi gik stille og roligt sammen og snakke - begge to med tømmermænd efter den foregående dags udskejelser. Lige pludselig hører jeg bare et enomrt “BOOOINK” og så ligger jeg nede på jorden halvt opløst af gråd og halvt opløst af grin, med en enorm dunkende smerte I mit hoved, efter at have været gået direkte ind i en lygtepæl. Og heldigvis for det hele blev jeg filmet på landsdækkende tv samtidig med. Behøver jeg at sige, vi også var flade af grin, da vi så det som aftenen, og at folk stadig driller mig med at lave nye editions af det klip og gøre det hele meget langsommere. :P

Ellers er jeg også før kommet til at sende søde kæreste sms’er til min (nu gamle) chef. For suvlan, hvor var jeg rød I hovedet, da han stak hovedet udenfor sit kontor og råbte ned genemen lokalet til mig, at han var glad for kærlighedserklæringen, men at jeg måske skulle sende dem til min kæreste en anden gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

den der med at sende sms´er forkert har jeg også prøvet. Jeg havde en kollega som hed det samme som min mand, og min mand gad ikke lige tage telefonen, da jeg ringede, så jeg skrev en meget sur sms om, at nu måtte han se at tage telefonen, da jeg ville hentes, fik så et svar fra kollegaen om jeg var i dårligt humør.

Jeg har også en for nylig, hvor jeg havde ringet til min mand, og han ikke tog telefonen. Jeg havde ringet til hans firmatelefon. Der bliver så ringet tilbage til mig fra firmatelefonen, og jeg starter med at brokke mig over, at manden ikke havde taget telefonen, hvortil min mands chef svarer mig, at det var fordi min mand havde travlt på arbejdet :blush :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste sommer himlede jeg op fordi min venindes svigerinde var ved at sætte sig i en stol, hvor der var spilt tomat - det viste sig bare hun havde blødt igennem og havde sidet i stolen for kort tid siden - både hende og jeg blev helt stille - den kunne jeg jo, hvis jeg havde vist det, godt have fortalt hende uden at dele med resten af selskabet!

Linda

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha hvor er det morsom læsning! :lol

jeg har godt nok gjort og sagt mange pinlige ting i min tid.. jeg har det med at tale før jeg tænker :oops en af dem jeg lige kan huske af mine fortalelser var på arbejdet, hvor mig og mine kollegaer sidder og snakker. Vi kommer ind på emnet blærebetændelse (en længere historie hvordan). Og jeg får så sagt højt "Jeg havde også tit blærebetændelse da jeg var yngre, men så fortalte min læge mig at man skal tisse efter hver gang man har haft sex, og derefter har jeg ikke de store problemer med det!".

Mine kollegaer var flade af grin og de synes det var så morsomt at jeg er blevet drillet med det lige siden.. "Har du nu husket at tisse Mette?" og drillerierne blev bestemt ikke mindre da jeg blev gravid, da det jo var et tydeligt bevis på :hump

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER