miss_sommerfugl82

Har lige et ? ang min æl-test

8 indlæg i dette emne

Hejsa..

ja som overskriften siger så har jeg lige et spørgsmål omkring min æl test.. Jeg har pcos og min krop går helt agurk for tiden.. Er pt på dag 57 i min cyklus som det sidste lange stykke tid har været på 28 og 39.. Men kunne her den anden dag mærke noget der føltes som om æl var på vej så i dag ville jeg lige teste for at se om det virkelig kunne passe.. Ved godt at test stregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og at min test ikke er positiv, men vil i sige at min æl måske har været der eller er ved at være der? post-3928-025836900 1319388306_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville lige følge den de næste dage for at se, om den udvikler sig yderligere- synes det er svært at sige, om den har været der eller ej, mine ÆL-tests kan godt se sådan ud selvom der ikke er ÆL eller den er tæt på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil også lige teste de næste par dage for at se, men jeg burde vel dårligt nok kunne ha æl når min sidste mens første dag var den 28/8 det er mere det der lige undre mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt ligne den enten lige har været der, eller er på vej..

Men det er da noget med man også kan teste positivt med æl-teste, hvis man er gravid ikke? Eller er der noget jeg har misforstået...?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne godt ligne den enten lige har været der, eller er på vej..

Men det er da noget med man også kan teste positivt med æl-teste, hvis man er gravid ikke? Eller er der noget jeg har misforstået...?

Nogle kan Banshee- jeg kunne da jeg var gravid, men de var positive med lige tydelige streger. Vi var nogle stykker som forsøgte dengang- mener det endte 50/50 resultat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa..

ja som overskriften siger så har jeg lige et spørgsmål omkring min æl test.. Jeg har pcos og min krop går helt agurk for tiden.. Er pt på dag 57 i min cyklus som det sidste lange stykke tid har været på 28 og 39.. Men kunne her den anden dag mærke noget der føltes som om æl var på vej så i dag ville jeg lige teste for at se om det virkelig kunne passe.. Ved godt at test stregen skal være lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og at min test ikke er positiv, men vil i sige at min æl måske har været der eller er ved at være der? post-3928-025836900 1319388306_thumb.jpg

Jeg er ked af at sige det, men du kan ikke sige noget som helst om din ÆL ud fra den der test :(

Jeg kunne lave en test der så sådan ud, på alle mine cyklusdage udenom ÆL... Desværre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan her så den ud til morgen.. den fra i går er lavet om eftermiddagen..

zuo6tz.jpg

tror måske jeg prøver at købe en g-test bare lige for at være på den sikker side.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lidt rundt på gulvet over mine ÆL-tests. Jeg testede positiv en uge efter, jeg først kunne teste positiv. Forstår det heller ikke men :goodluck med din GT-test. Jeg håber, den er der :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER