Supernovamor

Barsel og trivsel

10 indlæg i dette emne

Hej allesammen.

Hvornår går I fra på barsel?

Jeg går fra tirsdag den 6. december efter 2 dages kursus med jobbet. Har termin 9. februar 2012 og vi glæder os helt vildt til at se lillebror. Han er en meget aktiv lille fyr inde i Mors mave :kuller

Ellers døjer jeg med en del plukveer, min iskias nerve driller og lænden gør ondt. Men bortset fra det, så nyder jeg min 3. graviditet :gravid

Knus Supernovamor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har termin 5. Februar og går på barsel den 9. Januar. Går ledig nu og er myindplaceret, så skal ikke tænke aktivering før endt barsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har termin den 25 feb. og går på barsel 4 uger før, hvis alt går efter planen, men er jo deltidsygemeldt frem til min barsel pga. slem bækkenløsning men nu må vi se

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 1. februar og går på barsel den 4. januar - lige tids nok til at nå januar udsalget :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle egentlig gå fra 23. december men fik det rykket til 7. dec vha. restferie

Nu er jeg så sygemeldt indtil barsel, så jeg håber at kunne få aflyst min ferie igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin 10. februar og går på barsel 10. januar, hvis jeg stadigvæk har det godt. Har begyndende bækkenløsning, men passer på mig selv. Jeg havde også bækkenløsning sidste gang :unsure

Og så fødte jeg 3 uger før tid sidste gang, så jeg er lidt spændt på om det bliver det samme denne gang :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin den 23 feb og går fra den 26 jan. Er sygemeldt med plukveer så håber at jeg kan få lov til at gå hjemme end til barsel starter.

Jeg har en meget lille aktiv barn, de sidste 10-12 dage har jeg mærket liv hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel den 9 dec og glææææder mig :glad har termin 5 feb

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går på barsel den 4. januar og har termin 1. februar. Døjer dog noget med plukveer, så vi må se hvor længe jeg kan holde til det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg går ikke på barsel, men fortsætter studiet. Min mand går derimod på barsel fra d 26 februar og så til slutningen af juni. Han glæder sig helt vildt til at gå hjemme og nulre om den lille. Heldigvis har jeg kun undervisning 12 timer om ugen, så det er ikke så længe jeg skal være væk hjemmefra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER