Barbamama

Hvor meget bliver I spurgt til om I forsøger at blive gravide?

28 indlæg i dette emne

Jamen her ved kun ganske få vi forsøger, og ellers ligger der såment ikke mere i det. De ved at bettemand (Bonussøn) ikke skal være enebarn.

Men noget egentlig pres er der ikke. Så her er vi ret heldige imodsætningen af hvad jeg kan læse mig ud af med det pres nogle af I andre får lagt på jer. Må godt nok ikke være sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ik så mange. Men de tænker sikkert, at vi har nok i vores 2 drenge. :rolleyes Hvis nogen spørger, er det vist mest i spøg. Men de kan vente sig kan de. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er utroligt, som folk tit vender og drejer det hele, hvis de tror, at de ved noget... :prik

Da vi gik igang med fertilitetsbehandlingen, fortalte vi det absolut til ingen!!! Min mands familie har aldrig troet, at han skulle blive biologisk far til et barn, fordi de ved, at det faktisk er umuligt. Da vi så fortalte den gode nyhed om, at jeg var gravid, var der flere i hans familie (hans kusiner og mostre) der sagde: "Det vidste jeg da godt, at de prøvede..."

Nej, der var INGEN der vidste, at vi prøvede, og næsten ingen der spurgte til det, fordi de kender vores problem med at ikke at kunne blive gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER