Oprettet October 16, 2011 Hvad kunne det være? Den tandlæge jeg assisterer har fødselsdag og jeg vil gerne give hende en gave. Hun er meget kulturel. Hvad kan jeg give hende. Er nemlig noget ideforladt. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 En årskort til et museum? En teaterbillet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Jeg tænker også en teaterbillet, operacd, en tur til noget opera eller klassisk koncert :D. En tur på kunstudstilling :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 16, 2011 Min mor har netop fået sådan et gavekort til en kulturel oplevelse, det var ikke Smartbox men noget i samme stil. Så det kunne du jo gøre, så kan hun jo selv vælge, hvor det skal bruges henne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Jeg ville nok kigge efter en smartbox! Linda Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 17, 2011 Jeg endte med at købe en smartbox og den blev hun rigtig glad for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites