fynboen

gyldendals bog om barnet

9 indlæg i dette emne

Ja som overskriften siger, er der så nogen som kender den... har overvejet at købe den, er blevet tilbudt en rigtig billigt...men vil ikke købe den, hvis den ikke er noget værd...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt den da leo var mindre og nu fik du mig lige til at finde bogen frem igen for at tjekke en ting så jeg vil anbefale dig at slå til på den gode deal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovsa min bog hedder politikens bog om barnet så jeg trækker min anbefaling tilbage jeg kender ikke gyldendals

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi også og det er en super god bog :) Vi har brugt den rigtig meget...

Hvor meget kan du købe den til ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den har vi også og det er en super god bog :) Vi har brugt den rigtig meget...

Hvor meget kan du købe den til ??

Okay... jeg har fået den tilbudt for 60 kr inkl. porto... Ved ikke hvor gammel den er...

post-1730-068909200 1318491639_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en masse baby bøger. Bla Gyldendals bog om barnet. Må indrømme jeg ikk får brugt bøger. For er der noget jeg er i tvivl om bruger jeg nettet.

Men hvis du godt kan lide bøger ville jeg da slå til og købe den, for det er super billigt. Det er dog en ældre udgave kan jeg se, da min er hvid på forsiden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke lige den bog, men jeg er rigtig glad for at have lidt forskellige bøger stående om barnet og dets udvikling. Jeg synes det er rigtig god hyggelæsning og super rart at "få serveret" hvad der er aktuelt lige nu i stedet for at skulle søge om noget specifikt på nettet. (hvilket jeg jo så gør, hvis jeg vil vide noget mere, eller har et konkret spørgsmål).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis den bog jeg har, men jeg tvivler dog på jeg får brugt den mere :) Da jeg var gravid brugte jeg den rigtig meget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige præcis den bog jeg har, men jeg tvivler dog på jeg får brugt den mere :) Da jeg var gravid brugte jeg den rigtig meget..

Nu har ejg været på biblioteket for at se forskellen imellem den jeg har fået tilbudt frem for den nyere af dem.. synes ikke der den vilde forskel, eller er det bare mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER