MissingLink

Bliver jeres stadig nemt syge??

9 indlæg i dette emne

Isabella er altid blevet utrolig let syg! Snot, feber og astmatiske anfald :(

Synes at have fået at vide, at det skulle aftage med alderen- men HVORNÅR?? :rolleyes

Har jeres også let ved at blive syge stadigvæk?

:kram ML/ der igen har haft en "vågen" mat med feberrig pige med vejrtrækningsproblemer :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alma er forkølet nu, men det er første gang her i efteråret, til gengæld var hun meget syg som helt lille.

Jeg tror det er fordi hun er 2er, hun blev smittet med alt da hun var lille fra storesøster og har nu fået styrket sit imunforsvar.faktisk havde hun sin første forkølelse som 3 uger gammel :(

grunden til jeg tror det er at Ida som er 1er ikke var syg som lille men da hun startede i institution var hun kronisk forkølet og havde feber hele vinteren, det var både den første sæson og sæsonen efter hvor hun var 2, hun har så siden hun var 3 nærmest ikke været syg og iår hvor hun er 4 har hun bare et jern helbred, så desværre :( der går nok lige et år eller to endnu :(

God bedring med hende :)

ps. får hun en mulitvitamin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget sjælden af Emilie er syg, så på det punkt er vi heldige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - Julie er konstant snottet og når hun bliver syg, så bliver hun rigtig syg... Hun har lige fået skoldkopper, hvilket skulle være nemt for de små, men nej hende her - hun får 40 i feber og fantastisk mange skoldkopper. Endnu flere end hendes søster på 4 år. Så nej, hun skal bare overdrive alt sygdom.

De kloge siger jo at jo mere de har som små jo bedre imun forsvar får de som store, så det kan jeg da håbe på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep - Julie er konstant snottet og når hun bliver syg, så bliver hun rigtig syg... Hun har lige fået skoldkopper, hvilket skulle være nemt for de små, men nej hende her - hun får 40 i feber og fantastisk mange skoldkopper. Endnu flere end hendes søster på 4 år. Så nej, hun skal bare overdrive alt sygdom.

De kloge siger jo at jo mere de har som små jo bedre imun forsvar får de som store, så det kan jeg da håbe på!

Ej, er det rigtigt?? DET håber jeg dælme også ;)

God bedring med den lille prinsesse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alma er forkølet nu, men det er første gang her i efteråret, til gengæld var hun meget syg som helt lille.

Jeg tror det er fordi hun er 2er, hun blev smittet med alt da hun var lille fra storesøster og har nu fået styrket sit imunforsvar.faktisk havde hun sin første forkølelse som 3 uger gammel :(

grunden til jeg tror det er at Ida som er 1er ikke var syg som lille men da hun startede i institution var hun kronisk forkølet og havde feber hele vinteren, det var både den første sæson og sæsonen efter hvor hun var 2, hun har så siden hun var 3 nærmest ikke været syg og iår hvor hun er 4 har hun bare et jern helbred, så desværre :( der går nok lige et år eller to endnu :(

God bedring med hende :)

ps. får hun en mulitvitamin?

Hun får Biostrath, men ikke decideret en multivitamin. Får jeres det? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget sjælden af Emilie er syg, så på det punkt er vi heldige.

Ja, heldige jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får Biostrath, men ikke decideret en multivitamin. Får jeres det? :)

ja hun får en multivitamin til at tygge med smag, man kan selv blande forskellig smag på apotektet og hun er vild med dem :) hun kan ikke altid forstå man kun må få en om dagen :D ved at give hende den er jeg sikker på hun er dækket ind med alle vitaminer, men at undgå de helt bliver syge, kan vi nok desværre ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja hun får en multivitamin til at tygge med smag, man kan selv blande forskellig smag på apotektet og hun er vild med dem :) hun kan ikke altid forstå man kun må få en om dagen :D ved at give hende den er jeg sikker på hun er dækket ind med alle vitaminer, men at undgå de helt bliver syge, kan vi nok desværre ikke :(

Det var da en god idé- det skal vi da klart prøve :glad Taark :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER