Susse

Har i fået sære/anderledes madvaner

3 indlæg i dette emne

Ja overskriften siger vel sig selv :rolleyes

Her synes jeg ikke det har ændret sig synderligt.. Har dog ikke trang til kaffe for tiden, men til kamillethe (har drukket mange liter her i graviditeten)

Ellers er det mere sådan med at når jeg har lyst til noget bliver det lidt mere udtalt, men især hvis jeg ikke lige føler for noget, Kan helt miste appetitten når maden bliver sat på bordet så. Forleden skulle vi have pizza og havde ikke voldsomt lyst til det, men kan jo godt lide det normalt, men da det så blev sat på bordet blev jeg helt mæt på forhånd og spiste kun 1 stykke. Ligesådan er det hvis jeg bare får en kææmpe tallerken mad serveret når vi er ude, så kan jeg helt opgive på forhånd fordi det ser helt uoverskueligt ud ha ha..

Men jeg er slet ikke som man hører med at man bare skal have et eller andet helt vildt, men det lyder sjovt.

Hvad med jer nogle sjove ting i har observeret?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe jeg har også fået trang til the.. Smør er jeg blevet helt vild med til trods for, at jeg faktisk har intolerance mod det og normalt slet ikke spiser nogen form for mælkeprodukter, men efter jeg er blevet gravid reagerer jeg ikke på det, når jeg spiser det :) og så søde sager og det er noget vi ellers ikke køber og spiser herhjemme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke fået nogen mærkelige spisevaner endnu... jeg har dog haft en ekstrem trang til blomemr på et tidspunkt, men det er jeg kommet over nu... Er dog stadig rigtig glad for frugt, men det er jo ikke værste at have lyst til...

Men kender godt det der med at man føler sig mæt når maden bliver sat på bordet... Sådan har jeg har haft det rigtig mange gange... Og har især også vlret plaget af at have kvalme når jeg skulle lave mad... derfor har L rigtig ofte lavet mad i den her graviditet fordi egj simpelthen ikke har kunen pga kvalme... Men han har da heldigvis været rigtig flink til at gøre det...

Det som faktisk er mest dejligt er at knlgten på 4 år han også har forståelse for at jeg har haft det dårligt... Det synes jeg er rigtig lækkert...

Han kom hen til mig dne anden dag med nogen valnødder som han havde knækket, det var medicin og det var godt når man havde ondt i maven.. Jeg sagde så til ham at jeg ikke havde ondt i maven, men jeg skulel have det når jeg havde babyen inde i maven... Så var ejg jo solgt, for det var da sødt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER