Susse

Hader i også disse kommentarer

7 indlæg i dette emne

Tit når jeg fortæller noget nyt som jeg kan mærke ved baby er folks første reaktion..

Ex spark: Nåh det er da ikke så tydeligt, bare vent det bliver meget værre

Rygsmerter: Bare vent til du er længere henne ect.

Jeg ved godt at det bliver tydeligere og vildere des længere hen man kommer, men jeg nyder jo bare de daglige puf og forandringer hvor man kan mærke at baby bliver større og større.

Får i andre også hele tiden den type kommentarer..? Kom gerne med eksempler :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor træls... det kan jeg sku godt forstå du er træt af at høre på...

Men det er ikke noget jeg selv har oplevet... og håber da helelr ikke ejg kommer til det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det kan jeg godt fostå du er træt af at høre på når du nu bare gerne vil dele dine oplevelser...

De er ikke værd at høre på sådan nogle mennesker.. Det er bare folk der ikke kan tåle at andre er i centrum... Graviditeter er jo forskellige så det er jo ikke til at vide om ting bliver værre eller bedre..

Jeg har ikke oplevet nogen sige noget til mig.. Måske fordi jeg overhovedet ikke taler om min graviditet med mindre folk spørger til den.. Desuden tror jeg at folk ville have svært ved at sige at jeg fpr det værre for jeg har bækkenløsning, jeg bløder og jeg kaster op... Er endda begyndt at kaste blod op... Jeg tvivler på jeg får det værre men håber jeg får det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da irriterende <_<

Jeg kan godt kende det lidt, men det er heldigvis ikke så mange, som reagerer på den måde. De fleste er faktisk rigtig gode til at følge med og bare være interesserede.

Til gengæld er det ret så træls at skulle høre denne kommentar ret til "Nå, så du må da være i hvert fald i 7. måned nu hva?! :prik Der er altså virkelig nogle (læs: især mænd), der glemmer, at gravide maver er meeeget forskellige i størrelse. Jeg er bestemt ikke overvægtig - jeg får bare en stor og rund mave :rolleyes

Så vi må vel prøve at sortere lidt i alle de mange kommentarer, som vi får hen ad vejen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ja det må man... Tror også kun det er i god mening at de fleste gør det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det kan jeg godt fostå du er træt af at høre på når du nu bare gerne vil dele dine oplevelser...

De er ikke værd at høre på sådan nogle mennesker.. Det er bare folk der ikke kan tåle at andre er i centrum... Graviditeter er jo forskellige så det er jo ikke til at vide om ting bliver værre eller bedre..

Jeg har ikke oplevet nogen sige noget til mig.. Måske fordi jeg overhovedet ikke taler om min graviditet med mindre folk spørger til den.. Desuden tror jeg at folk ville have svært ved at sige at jeg fpr det værre for jeg har bækkenløsning, jeg bløder og jeg kaster op... Er endda begyndt at kaste blod op... Jeg tvivler på jeg får det værre men håber jeg får det bedre :)

Puha lyder til at du er hårdt ramt... Håber da også for dig at det kun går fremad fra nu.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv det kan jeg godt fostå du er træt af at høre på når du nu bare gerne vil dele dine oplevelser...

De er ikke værd at høre på sådan nogle mennesker.. Det er bare folk der ikke kan tåle at andre er i centrum... Graviditeter er jo forskellige så det er jo ikke til at vide om ting bliver værre eller bedre..

Jeg har ikke oplevet nogen sige noget til mig.. Måske fordi jeg overhovedet ikke taler om min graviditet med mindre folk spørger til den.. Desuden tror jeg at folk ville have svært ved at sige at jeg fpr det værre for jeg har bækkenløsning, jeg bløder og jeg kaster op... Er endda begyndt at kaste blod op... Jeg tvivler på jeg får det værre men håber jeg får det bedre :)

Ej det lyder godt nok ikek sjovt..får du overhovedet noget mad når du ahr det sådan der... For det må da godt nok være anstrengende...

jeg har en svigerinde som mener at alle graviditeter er ens, for alle graviditeter bør da være lige som hendes...men det er min altså ikke... Og ønsker det virkelig helelr ikke... Ville da være træls hvis alle var ens, hvad skulle man så snakke om...

jeg synes da det er spændende og høre hvor forskelligt vi har det og nyder virkelig at læse at nogen har det super godt, men får tilgengæld også medlidenhed med dem som har det af H...... til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER