SusanKimi

Hvad skal barnet hedde?

27 indlæg i dette emne

Ej det forstår jeg udemærket...det glæder mig i har fundet et som i bare syntes er det... Nogen som ikk vil fastsætte sig før guldklumpen kommer ud?z

Nu er jeg ikke lige i denne terminsgruppe, men vi vil ikke bestemme et navn 100% inden :) Vi laver nok en top 3, også vælger vi det som den ligner :)

Altså nu er vi jo ikke engang igang med projekt baby endnu, men vi har faktisk indtil videre fundet nogle navne vi begge er vilde med...

Pigenavne: Clara og Lærke

Drengenavne: Tobias og Niklas

Det er de navne vi begge kan lide, så det blir ikk så svært når vi kommer dertil :)

I er godt nok heldige hvis det er tilfældet :) Vi havde også aftalt nogle navne, og da det kom til stykket, så får man bare ikke lige "hjertebanken" over netop de navne.. Vi har faktisk kun holdt fast i et drengenavn - pigenavnet blot droppet lynhurtigt efter jeg blev gravid :) Så hvis vi får en pige kommer hun til at hedde "Baby-girl" :loveshower :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er jeg ikke lige i denne terminsgruppe, men vi vil ikke bestemme et navn 100% inden :) Vi laver nok en top 3, også vælger vi det som den ligner :)

I er godt nok heldige hvis det er tilfældet :) Vi havde også aftalt nogle navne, og da det kom til stykket, så får man bare ikke lige "hjertebanken" over netop de navne.. Vi har faktisk kun holdt fast i et drengenavn - pigenavnet blot droppet lynhurtigt efter jeg blev gravid :) Så hvis vi får en pige kommer hun til at hedde "Baby-girl" :loveshower :whistling

altså der er jo aldrig nogen garanti for man ikke ændrer mening med tiden, det kan vi jo ikke vide nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER