Guest Sebastians-mor

Og det bliver en

6 indlæg i dette emne

Vi var igår til kønsskanning, en skanning den kommende storebror havde set meget frem til og første gang min mand så den lille

Vi venter en

Pige :loveshower

Vi fik en lille skanning af hende og hun er helt perfekt. Skanningsdamen var ikke i tvivl om at det er en pige, hun have godt nok navlesnoren imellem benene, men flaschede godt. Skanningsjordmoderen sagde, at sådan ser en dreng ikke ud på nuværende tidspunkt.

Sebastian var overbevist om, at det var en pige allerede hjemmefra så hans kommentar var at det havde hun sagt til ham Min fornemmelse var også en pige denne gang.

Vi ringede til min svigermor og hun var lykkelig, hun har selv 2 drenge og hun har 3 børnebørn som er drenge. hun sagde endelig og nu skal flaget hejses og sagde så, at der ikke var noget i vejen med de andre 3, men vi vidste godt at en pige ville gøre hende meget lykkelig.

Her er et billede af vores datter

2vuyghs.jpg

og her skal man kunne se at det er en pige

2gxpnwl.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke!!! :loveshower Fantastisk at det blev en pige, når det nu var det der var blevet håbet/gættet på :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er pigernes time to shine ;) da vi fik William fik alle vi kendte og hørte om drenge... Nu er det lige omvendt. Tillykke med prinsessen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykkke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal i have :)

Da vi ventede Sebastian fik alle vi kendte også drenge. Efterfølgende er der flere der har fået piger. Det er lidt sjovt at der er perioder med det ene og det andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TILLYKKE!! :loveshower hvor fantastisk med en lille prinsesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER