fynboen

følelserne uden på kroppen...

5 indlæg i dette emne

Jeg har virkelig bare en rigtig træls dag... Jeg tuder bare over den mindste ting i dag... det er så slemt at ejg har været nød til at spørge farmor og farfar for jeg kunne virkelig ikke lige klare hvis han bare lige skulle se alle mine følelser...

Har det virkelig dårligt over at måtte gøre det, men kan virkelig ikke magte noget...

Har i andre det også sådan nogen gange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror bare det er sådan det er at være gravid. Jeg har også dage hvor hormonerne kører rundt i kroppen og jeg er ved at tude over ingenting. F.eks var jeg tidligere i dag ved at læse det nye "Vores børn" og var ved at tude over at læse en artikel om en familie som havde en 1 årig dreng med på skiferie. Det så bare så hyggeligt ud, så det fik tårerne frem hos mig.

Men det er bestemt ikke sjovt når man føler at man har alle følelser uden på tøjet og ikke har overskud til noget, så mange kram til dig herfra, håber du har det bedre i morgen.

Mange kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også utrolig let til tårer i denne graviditet.. Især over ting jeg ser i tv... Det kan godt være lidt irriterende men det går heldigvis over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heldigvis ikke haft så stor tendens til det.. Men har da haft 3 gange hvor jeg er blevet noget berørt.. Ha ha den ene var i lørdags hvor der var lavet en masse om på arbejdet og så havde en kollega sørget for at jeg fik 10 min ekstra pause selvom jeg aldrig har snakket med ham. Han synes bare det var synd for mig at jeg pga omstruktureringer mistede 10 min.. Der fik jeg da lige en tåre i øjenkrogen ha ha :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det skal lige siges jeg er en meget følsom person i forvejen... men det er bare træls når det hele bare er noget lort...

Men nu er der kun 4 mdr. til jeg har termin, så det er da til at holde ud...

Kan jo så være der kommer reaktion efter fødslen, men den tid dne sorg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER