Guest

politikere får fuld løn under barsel

42 indlæg i dette emne

Tror vi er enige i nogle ting, der er bare nogle ting som jeg ikke forstår :) :D

Hvis de får høj løn- de betaler mere i skat.. jep den forstå jeg godt, men de får stadig meget mere i løn end mange af os andre.. :)

Hvis så vi som sosuhjælper f.eks får mere i løn vil vi da også betale mere i skat, så forstår ikke helt hvorfor de skal have SÅ meget mere end alle os andre?! :blush

det undre også mig... og synes du kommer ind på det rigtige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De får jo heller ikke "så meget mere end alle jer andre" - de får mere end SOSU'er, sygeplejesker, alm. ansatte ved kommunen m.v. - men de får næppe mere end folk med en høj stilling inden for det offentlige (herunder overlæger m.v.), tror du?

De har jo et vigtigt og betroet job, og de må undvære deres familie en stor del af hverdagene.

Det står jo også dig frit for at stille op til Folketinget og snuppe en bid af kagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes ikke det er ok at de får fuld løn et helt år. Jeg synes de burde have samme barselsregler som offentlige ansatte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige, at jeg ikke er en kold skid, og jeg kan også sagtens få "ondt i røven" over mange ting fra tid til anden - men jeg mener samtidig, at man selv har en stor indflydelse på, hvordan ens liv er - og hvis man er utilfreds med noget, så har man faktisk ofte truffet nogle valg (bevidste eller ubevidste) undervejs, der gør, at man er i den situation, man er.

Det positive er så, at man har mulighed for at træffe nye valg gennem hele livet og selv være med til at påvirke ens liv i høj grad! Man skal tit bare turde!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige, at jeg ikke er en kold skid, og jeg kan også sagtens få "ondt i røven" over mange ting fra tid til anden - men jeg mener samtidig, at man selv har en stor indflydelse på, hvordan ens liv er - og hvis man er utilfreds med noget, så har man faktisk ofte truffet nogle valg (bevidste eller ubevidste) undervejs, der gør, at man er i den situation, man er.

Det positive er så, at man har mulighed for at træffe nye valg gennem hele livet og selv være med til at påvirke ens liv i høj grad! Man skal tit bare turde!

:biglove

vil bare lige sige, at jeg ikke anser dig som en kold skid, ser dig derimod som en som er god til at se tingene fra begge sider, som er god til at lurer en stemning, og så prøve at se det fra den modsatte side end det som der er stemning for :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare lige sige, at jeg ikke anser dig som en kold skid, ser dig derimod som en som er god til at se tingene fra begge sider, som er god til at lurer en stemning, og så prøve at se det fra den modsatte side end det som der er stemning for :-)

Nok ikke helt forkert :blush :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige sige, at jeg ikke er en kold skid, og jeg kan også sagtens få "ondt i røven" over mange ting fra tid til anden - men jeg mener samtidig, at man selv har en stor indflydelse på, hvordan ens liv er - og hvis man er utilfreds med noget, så har man faktisk ofte truffet nogle valg (bevidste eller ubevidste) undervejs, der gør, at man er i den situation, man er.

Det positive er så, at man har mulighed for at træffe nye valg gennem hele livet og selv være med til at påvirke ens liv i høj grad! Man skal tit bare turde!

:biglove

Synes ikke du er en kold skid, vi er bare ikke enige på alle punkter, men det gør jo ikke mig bedre end dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke du er en kold skid, vi er bare ikke enige på alle punkter, men det gør jo ikke mig bedre end dig :kiss

ABSOLUT ikke :lol ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ABSOLUT ikke :lol ;)

SÅ SÅ ikke fræk :D :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ SÅ ikke fræk :D :kiss

Jeg kunne ikke dy mig :lol :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må man da bare arbejde for at blive politiker :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så må man da bare arbejde for at blive politiker :rolleyes

det har jeg faktisk truet med mange gange. Men har også en familie, som altid har gået meget op i politik.. Min far har været i byrådet og gør en del indenfor det område. Og min farfar var med til at starte SF op i Århus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det har jeg faktisk truet med mange gange. Men har også en familie, som altid har gået meget op i politik.. Min far har været i byrådet og gør en del indenfor det område. Og min farfar var med til at starte SF op i Århus

Jamen så er det bare igang Gitte - jeg glæder mig til at følge med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det bare igang Gitte - jeg glæder mig til at følge med :)

tror det handler om at tage skridte fuldt ud. Men jeg har jo siden, jeg selv begyndte at opsøge politisk viden diskuteret det med mine forældre - dog er vi ret ens, når det gælder om politiske holdninger...

Kan i gætte hvad jeg er???

- hvis jeg ikke har nævnt det før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror det handler om at tage skridte fuldt ud. Men jeg har jo siden, jeg selv begyndte at opsøge politisk viden diskuteret det med mine forældre - dog er vi ret ens, når det gælder om politiske holdninger...

Kan i gætte hvad jeg er???

- hvis jeg ikke har nævnt det før...

Politik interesserer mig virkelig ikke. Jeg prøver at sætte mig lidt ind i hvad de forskellige står for, men det fiser lige ud igen :rolleyes:

Men siden din farfar er rød, så er mit gæt på dig også i den retning - men så står jeg også af ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Politik interesserer mig virkelig ikke. Jeg prøver at sætte mig lidt ind i hvad de forskellige står for, men det fiser lige ud igen :rolleyes:

Men siden din farfar er rød, så er mit gæt på dig også i den retning - men så står jeg også af ^_^

Jeg er social demokrat med stort S, så ja jeg er rød :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vil bare lige sige, at jeg ikke anser dig som en kold skid, ser dig derimod som en som er god til at se tingene fra begge sider, som er god til at lurer en stemning, og så prøve at se det fra den modsatte side end det som der er stemning for :-)

Enig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER