Guest

Han gylper stadig meget ??

4 indlæg i dette emne

Jeg er virkelig blevet lidt i tvivl om hvor "normalt" det er at William stadig som 7 mdr gammel gylper en del, ofte pga en bøvs og så kommer der en skylle grød / mælk op også hvis han ligger og leger.

Hvordan ser det ud med jeres i den alder? og er der nogen der evt har erfaringer på dette område? Der går 1-2 mdr inden jeg skal have besøg af SP igen, men vil høre jer ad hvordan det er med jeres børn. Men mærke det bekymre mig lidt efterhånden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke lige selv børn i den alder, men har snakket med både læge og SP om at jeg synes Ronja gylper meget. Jeg fik at vide at hvis det kommer i stråler og det fortsætter så var det en ide at få hende undersøgt for forsnævring. De har sagt til mig at det helst skal stoppe omkring 8-12 uger, så hvis det stadig er sådan når han er 7 mdr. ville jeg nok lige hive fat i lægen. Og især hvis det bekymrer dig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad igår og gogglede på det. Lyder som de fleste steder vil se det an til de når 1 års alderen... Men der kan nemlig komme en stor skylle fra ham også, og det kan være ret voldsomt. Men er ofte hvis han tumler / er for vild at det sker. Og om han har spist for meget.

Læste også noget med så længe de tog fint på var det ikke så alarmerende?

Men skal alligevel have fat i lægen her i næste uge, så vil jeg spørge ham om hans mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad igår og gogglede på det. Lyder som de fleste steder vil se det an til de når 1 års alderen... Men der kan nemlig komme en stor skylle fra ham også, og det kan være ret voldsomt. Men er ofte hvis han tumler / er for vild at det sker. Og om han har spist for meget.

Læste også noget med så længe de tog fint på var det ikke så alarmerende?

Men skal alligevel have fat i lægen her i næste uge, så vil jeg spørge ham om hans mening.

Det har jeg også fået at vide af SP og læge :)

Men nu du alligevel skal snakke med lægen ville jeg helt sikkert spørge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER