finken

Er i begyndt at shoppe og hvad har i købt?

7 indlæg i dette emne

Jeg har ellers slet ikke haft lyst til at købe noget som helst, men efter kønsscanningen blev det pludseligt mere virkeligt.

Jeg har købt:

ABC cobra kombivogn fordi vi har verdens mindste bil og cobraen har vundet flere tests.

Duniduo kørepose i dun med sommer og vinterdyne fordi der ikke umiddelbart er den store forskel på denne og voksien som er dyrere. Dunudgaven er valgt da den kan vaskes ved 60 grader og det er godt når vi alle har støvallergi. Jeg har prøvet at putte mine søstres børn i flyverdragt når de skulle sove og de nåede altid at blive helt hysteriske inden man fik dem i dragten og tænker at det problem undgår man når man har køreposen.

Strækvikle fordi det lyder utrolig praktisk. Har meldt mig til viklekursus hos aftenskolen så jeg får mest mulig ud af den.

Hvad med jer?

post-2417-052702000 1316775931_thumb.jpg

post-2417-036772900 1316776095_thumb.jpg

post-2417-016703100 1316776103_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja jeg har også fået shoppet lidt :whistling

vi har købt en Trille gigant barnevogn med alt hvad der høre til :rolleyes

jeg har også købt temprakon dyne og madras(til træmmeseng) og da jeg er stor peter plys fan så er der også købt sengetøj og stof til at sy sengerend og sengehimmel med peter plys.

igår var manden og jeg så i babysam i lyngby da de havde 10% på alle vare så der fik vi også lige købt os fattige, men vi fik en masse gode ting, bla. stokkes tripp trapp stol med newborn baby indsats til og en gammeldags skråstol så nu mangler vi bare (af de store ting)en baby seng og at tiden er inde til tyddebøvsen melder sin ankomst :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har i dag købt en Emmaljunga combi vogn, det er jeg bare glad for, for ben er super let at komme rundt med :yiepie

Så nu skal vi bare ha solgt vores Emmaljunga barnevogn så er det på plads.

Ellers har vi ikke købt noget, for skal lige ha set hva jeg har og så venter jeg til jeg ved om vi skal flytte inden den lille kommer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er heldige at vi har fået meget fra familie og venner. Jeg har puslebord, seng, voksi pose,auto stol nr 2. Babyborn bæresele, senge rand, lampe til over sengen, rangle og flasker og selvfølgelig lidt tøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spøger sikkert dumt, men hvad skal den der sengerand gøre godt for? Er baby mere tryg når der er en sengerand eller hvordan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Senge rand er så den lille ikke stikke hånden igennem træmmerne og sidder fast. Det er den logisk forklaring jeg kan. Og det er selvfølgelig til når barnet bliver nået større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Senge rand er så den lille ikke stikke hånden igennem træmmerne og sidder fast. Det er den logisk forklaring jeg kan. Og det er selvfølgelig til når barnet bliver nået større

Jamen man bliver da klogere hele tiden. Tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER