Susse

Jordmoder - får i noget ud af det?

8 indlæg i dette emne

Så har jeg været til andet jordmoderbesøg idag, og må indrømme at jeg synes det er noget kedeligt noget :whistling

Spurgte ind til min ømme lænd, det mente hun ikke var noget... Men kom ikke med gode foreslag til hvordan man kunne afhjælpe det.

Hørte hjertelyd og det var da fint.. Men synes ikke der er meget i de besøg..

Hvad med jer får i noget ud af besøgene indtil videre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har kun været til 1. jordmoder besøg, skal til 2. besøg i Oktober.. og det fik jeg intet ud af, men håber lidt 2. besøg er mere spændende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg 2. Gangs fødende så jeg har ikke så mange besøg. Jeg har kun været der en enkelt gang og skal igen om en måneds tid tror jeg.

Jeg får ikke noget ud af det som sådan. Jeg ved det jeg skal vide i forvejen så sidst der hyggesnakkede vi bare og lyttede hjertelyd. Det var ikke noget jeg ikke kunne ha undværet selvom hun var ganske sød og hyggelig at snakke med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må nok også indrømme, at jeg ikke helt vidste, hvad jeg skulle synes om det efter mit første besøg <_<

Hun var helt fin og spurgte en masse ind til madvaner, motion og hvordan vores hverdag generelt foregår - og så anbefalede hun mig en ny læge, hvis jeg ikke var tilfreds med min egen. Jeg var bestemt ikke glad for min daværende læge, så jeg fik da et lægeskift ud af jordemoderbesøget :rolleyes

Jeg skal først afsted næste gang den 26. oktober, så der regner jeg da med, at hun gør lidt mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki er rart at høre om andres erfaringer.. Føler at når jeg har spørgsmål henviser hun mig alligevel til at søge på nettet, men det vidste jeg jo godt at man kunne.. tænkte bare når man spørge hende er man sikker på rigtigt svar.. Men hva de skærer jo også lidt alle over en kam om man har sat sig ind i forløbet eller ej, så synes ikke jeg får noget nyt med derfra... Men tænker det bliver vel mere interessant des længere man kommer hen.

Ha ha men det var godt jeg ikke slæbte min mand med som sidst, han havde fået så lange løg af det møde (undskyld mit fransk)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til mit 2. jordemoderbesøg på fredag og er da lidt spændt på det...Har nogen ting jeg lige skal have spurgt hende om, men ellers forventer jeg ikke så meget andet af det...

Mit 1. besøg var jeg fint tilfreds med, vi snakkede lidt frem og tilbage og hun skulle selvfølgelig høre nogen forskellige ting om vores hverdag og alt det der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun været til jmd. en gang indtil nu, og det synes jeg ikke rigtig at jeg fik noget ud af. Jo, jeg fik hørt hjertelyd, og det var så det. Men ved ikke om det er fordi det er 3. gang at jeg ikke synes det var så meget værd.

Kram

Rikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får ikke så meget ud af det, men det er jo også mest for at tjekke om den lille vokser, som den skal og så for at være sikker på du "mental" er klar.

Når du komme lidt længe frem, skal i snakke om hvad du har forstille dig med fødsel, og om du har nogle ønsker ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER