Totterpigen

bækken problemer

3 indlæg i dette emne

øv altså... har i længere tid gået med mange smærter i ryggen, troede først at det var en nave som havde sat sig i klemme og som så var blevet være <_< men da jeg tog til lægen sygemeldte hun mig først i 14 dage for at give ryggen og bæknet ro, men da det ikke blev bedre blev vi enige om at jeg skulle deltids sygemeldes så jeg nu kun arbejder 2-3 timer om dagen... har hørt rigtig mange kommentare på ej hvor fedt så kan du rigtig nyde din graviditet.... <_<

jeg bliver sq lidt iriteret :gal , for det første er det ikke fedt at føle sig som en 90 årig og at jeg er nød til at ligge ned i en halvtimes tid 2-3 gange i løbet af dagen, for det andet så røv keder jeg mig, jeg kan jo ikke lige frem være praktisk med rengøring osv. for så får jeg så mange smærter at jeg ikke selv kan rejse mig fra sengen når jeg fx skal på det lille hus og det er jo ikke særlig fedt og for det treje så er jeg ikke særlig god til at sidde stille, jeg arbejder i butik så er vandt til at spæne rund hele dagen, så jeg har virkelig ild i røven som jeg bare ikke kan komme af med...

er der andre som er lige så uheldig eller har prøvet noget i den stil???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej jeg kender ikke nogen, med de problemer. Jeg har ondt i mine læg muskler, så sover meget uroligt om natten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din stakkel, tror mig jeg ved hva du taler om. mine 2 sidate gravideter havde jeg så slem bækkenløsning at jeg blev indlagt til aflastning i 14 dage og blev sat igang til sidste på grund af smerter.

Så selv om du har svært ved at forholde dig i ro, så SKAL du virkelig gøre det, for det kan ende med at du næsten ikke kan gå til sidst.

Jeg selv prøver virkelig at slappe så meget af som jeg overhovdet kan denne her gang, og ikke støvsuge og vaskegulv. Jeg går en del, da jeg håber at jeg så kan holde mig lidt igang.

Hvis det er så prøv at snakke med din jordmoder om dine smerter, for man kan jo få hjælp af dem.

Håber at du trods alt får en dejlig gravidet :goodluck

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER