nielsen1

Ferie

9 indlæg i dette emne

:blush

Nogen som kan anbefale et godt badeland enten i Tyskland eller måske Holland eller et helt 3. sted.

Vi vil afsted i næste uge og har 2 børn på 4 og 6 år :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi tager afsted til weissenhaeuserstrand.com til nytår.

Har hørt rigtigt meget godt om det, især fra folk der synes Lalandia er for småt og kedeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste sommer var vi i Centerparcs Hochsauerland. Super fedt badeland. Men jeg ved ikke om I synes der er for langt at køre. Vores piger var 3 og 5½ sidste sommer.

Centerparcs har flere badelande i Tyskland og Holland. Vi har også været i Centerparcs Limburgse Peel men det i Tyskland var klart fedest :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jo ikke huske hvad det hedder nu, men er et badeland nede lidt syd for Lübeck, hvor jeg har været 2 gange, og synes det har været så godt.

Bortset fra at jeg blev syg med feber og måtte på skadestuen i Rostock og min farfar som var med fik hjerteproblemer dagen efter og blev indlagt på sygehuset:S Men var jo ikke ligefrem pga. badelandet:) bare dårlig timeing.

Men kan lige finde ud af hvad det hedder, mener der tid var nogle rabatter med fdm:) Min far talte faktisk om at invitere kæresten og mig derned her i august.

Fundet det:

Van der Valk Resort Linstow GmbH

Hvis man er fdm-medlem er der direkte link her http://www.fdm-travel.dk/tyskland/mecklenburg/linstow/van-der-valk-resort-miniferie.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi var i van der valk resort ved rostock sidste år og til prisen var det da ok. det var ikke så hammer dyrt som jeg f. eks synes lalandia er og der var all inclusive så det var super nemt med børn. ikke nogen gastronomiske mesterværker men ok. men vandlandet var nu ret skuffende, meget småt kun 3 bassiner. et baby, et varmtvandsbassin og et med en enkelt rutchebane i :( men man skal også huske på man får hvad man betaler for og jeg kan ikke huske præcis hvad vi gav for en uge, men det var billigt og børnene morede sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi var i van der valk resort ved rostock sidste år og til prisen var det da ok. det var ikke så hammer dyrt som jeg f. eks synes lalandia er og der var all inclusive så det var super nemt med børn. ikke nogen gastronomiske mesterværker men ok. men vandlandet var nu ret skuffende, meget småt kun 3 bassiner. et baby, et varmtvandsbassin og et med en enkelt rutchebane i :( men man skal også huske på man får hvad man betaler for og jeg kan ikke huske præcis hvad vi gav for en uge, men det var billigt og børnene morede sig

Sidst jeg var der var de da også ved at bygge en masse udendørs badeland. Men afhænger self af hvilken årstid man er der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg var der var de da også ved at bygge en masse udendørs badeland. Men afhænger self af hvilken årstid man er der.

vi var der i oktober i efterårsferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER