shirley

Så er barnevognen bestilt

12 indlæg i dette emne

Så har vi været nede og bestille barnevognen :glad

Vi blev enige om en Odder Zip med sort X-Dream stel.

Hold kæft den var dyr men vi sidste gang købte vi en Trille vogn til 5000 kr og den havde jeg problemer med så denne gang valgte vi at prøve at købe den dyreste vogn og håbe på at kvaliteten matcher prisen så vi kan bruge den til flere børn. Jeg synes dog stadig at det er rgtig mange penge for en barnevogn man bruger i så kort tid..

Håber vi bliver glade for den :)

Vi henter den dog først når jeg har født og der betaler vi også resten af vognen.

Har i andre bestilt barnevogn endnu?

Vi fik at vide i babysam at der kunne være leveringstid på 8 uger på en vogn + evt forsinkelse pga julen osv. så nu tænker jeg at man skal da ikke vente for længe mere så :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh den barnevognsjagt.. :whistling Vi har kigget rigtig meget på mange forskellige og har snakket meget om både alm. barnevogn, men også kombivogn.. Vi er stadig igang med at finde ud af hvilken, som opfylder de behov vi har.. Syntes at det er svært, at bestemme mig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bestile på fredag hvor vi også skal til md. Ci har besluttet os for en odder zip med x-dream stel (tror det bliver det olivenfarvede)

Synes også det er en vild pris, men hører bare fra alle at det er der man skal ofre penge og så spare andre steder..

og syntes altså at man kunne mærke stor forskel på billige og dyre vogne... Uh glæder mig så meget til at få den bestilt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bestile på fredag hvor vi også skal til md. Ci har besluttet os for en odder zip med x-dream stel (tror det bliver det olivenfarvede)

Synes også det er en vild pris, men hører bare fra alle at det er der man skal ofre penge og så spare andre steder..

og syntes altså at man kunne mærke stor forskel på billige og dyre vogne... Uh glæder mig så meget til at få den bestilt

Kan godt forstå i glæder jer :)

Der er mange farver at vælge imellem :) Vi valgte at selve kantbåndet på vores Zip skulle være i "latte" Glæder os til at hente den.

Der er 5% rabat hvis i køber for over 10000 kr og det kommer i jo til hvis i skal have farvet X-Dream stel.Især hvis i også skal have lift (det havde vi i forvejen)

Man skulle betale 25% i udbetaling og det blev omkring 2500-2600 når rabatten er trukket fra :)

Det kan godt betale sig at bestille madrasser og regnslag/myggenet lagner sengetøj og alt hvad i synes i har lyst til at køøbe samtidig for det for i også 5% på når i køber det sammen med vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oki fedt... har også hørt at man får rabat hvis man køber meget hos dem.. Vil dog høre dem om man evt kan købe det senere da jeg synes det er mange penge på en gang.. Nogle steder skal man bare bevise at man har bestilt vognen og så får man også rabat en anden dag..

latte kanten kan jeg også rigtig godt lidt, kan godt lide når der kommer en kontrastfarve på, det fremhæver de flotte runde former vognen har

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt... Jeg glæader mig også rigtig meget til vi skal ud og bestille, bliver så dejligt... For så er der en ting mindre at skulle bekymrer sig om...

Vi var ude og købe seng den anden dag, det var en rigtig billig til 250 kr med madras, så det kunne vi ikke lade gå fra os det tilbud...

Åhr det kripler abre i fingrene når det er man begynder at høre om at folk har købt nogen ting... Men nu er jeg også bare en person som godt kan lide at have styr på tingene i god tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæd jer til at få/bruge vognene.

Vi har den til vores datter fra sep. 09 og har været fantastisk FANTASTISK glade for vores Odder og x-lækkert stel.

Den er lækker, køre godt og vi har ingen problemer haft med den. (det manglede da også bare til den pris)

Men vigtigst af alt, det var lige præcis DEN vi gerne ville have. Og har været så glade for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har barnevogn og lift fra sidste gang så det skal vi ikke købe (selv om det ville være rigtig fedt med en lækker ny barnevogn) men vi skal have en ny autostol :) men venter lidt endnu med at købe den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæd jer til at få/bruge vognene.

Vi har den til vores datter fra sep. 09 og har været fantastisk FANTASTISK glade for vores Odder og x-lækkert stel.

Den er lækker, køre godt og vi har ingen problemer haft med den. (det manglede da også bare til den pris)

Men vigtigst af alt, det var lige præcis DEN vi gerne ville have. Og har været så glade for den.

ej det er fedt at høre, har også kun hørt godt om den, så vi var slet ikke i tvivl om hvilken en det skulle være.. vi mangler bare at vælge farve, men det er jo en biting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også bestilt barnevognen.. Endte med en odder zip med helt sort kasse og olivengrønt x-dream stel... glæder mig så meget

Derudover har vi købt følgende.. Har en hel liste hvor vi krydser af, mangler stadig mange store ting, men tager snart i ikea. Vi vil have det hele klar inden 1. december, da jeg i december skal aflevere bachelor + der er altid så meget at se til den måned. Tøj har vi fået lovning på en masse brugt og ellers venter vi hovedsageligt til januarudsalg og håber at baby ikke kommer før tid :whistling

Tøj:

9 bodystockings

1 sparkedragt

1 par bukser

3 par sokker

Huer, 2 uld og 1 bomuld 20 kr.

Fleecedragt str. 62 179 kr.

Blød jakke + bukser str. 56 50 kr.

Vanter 20 kr.

1 Savlesmæk 25 kr.

Hjemmesko str. 13-15 (=nyfødt) 50 kr.

Toiletsager:

1 pakke bleer 90 kr.

Engangsvaskeklude 25 kr.

Vådeservietter 12 kr.

Babyolie 18 kr.

Neglesaks 21 kr.

Babykam 11 kr.

Sikkerhedsvatpinde 15 kr.

2 Sutter 2 stk 100 kr.

Zinksalve 22 kr.

Bleposer x 2 50 kr.

Andet:

Voksipose 999 kr.

Babyalarm (padwico) 400 kr. brugt

Barnevognssele 150 kr. brugt

Dynebetræk (stof dertil) 199 kr.

Pusletaske 174 kr.

Ammepude Lån

Legeringe 20 kr.

Bæresele Lån

Aktivitetstæppe Lån

Taggies nusseklud 150 kr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barnevognen blev bestilt igår... Det blev en Rikke Mai barnevogn fra Babysam.. Synes den er så fed... 4.499 kr.

Foreløbige indkøb :

madras lux pakke til 999 kr.

drømmepose 650 kr.

Tremmeseng 250 kr.

Tøj, lidt foreskelligt i alt for 200 kr ind til videre tror jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi vidst endelige blevet enige om hvilken barnevogn vi skal have herhjemme :) Det bliver en Teutonia Monsun S barnevogn i grå.. Ved jeg kommer til at elske, at forhjulene kan dreje :wee

Derudover har vi foreløbig købt følgende:

Luksus pakken fra purebaby.dk som indeholder:

10 stofbleer ubleget bomuld

2 flonelsvøb i blød bomuld

Babyhåndklæde med hætte i bomuldsfrotté

Strikket bomulds babysvøb i lyseblå

Kyse i blød bomuld

Bomuldsbody langærmet med skråluk

Bomuldsbody langærmet

Bomuldsbody korteærmer

Dejlig blød natdragt i uldfrotté

Babybørste med bløde naturhår og træskaft

Bidedyr giraf i colour-grown bomuld

Babydyne

Baby bomuldssengetøj

Baby raslefisk

Weleda Prøveplejesæt

Weleda ammethe

Derudover:

Sengetøj

Puslepude

pusletaske fra Gaia & ko i lilla

lidt babylejetøj med lyde

babyuro

tremmeseng

puslebord

sutteflaske fra born free - Hvis amningen ikke vil fungere..

Trædyr - afrikanske dyr med unger

Flexi Bath badekar i limegrøn

Bomuldsvaskeklude

lidt bodyer med tilhørende bukser

1 par strømper

Da vi har valgt at skulle veksle i mellem at bruge moltex engangsbleer og moderne stofbleer, har vi købt en masse moderne stofbleer med alt det tilbehør, som det kræver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER