MissingLink

Og så lå man her- igen

38 indlæg i dette emne

:kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres tanker og :kram2

Jeg er hjemme på orlov til i morgen, men er stadig indlagt. Har stadig småveer, men de påvirker ikke livmoderhalsen mere end ½ cm forløbig. Jeg må ikke lave noget, og jeg har i det hele taget svært ved at sidde. Både fordi min BL er gået helt agurk, og fordi det bare ikke er rart at sidde med småveer.

Det er *kide hårdt for familien- specielt for min mand. Har dårlig samvittighed for alle. Isabella var på sygehuset og besøge mig, og gik helt i spåner, da jeg ikke skulle med hjem. Hun hev og sled i min hånd, kastede sig på gulvet, skreg "moar- moar"- det var næsten mere end jeg kunne klare :boo

Har ikke det store overskud til at opdatere så tit, me I skal selvfølgelig nok høre hvis der sker noget "alvorligt".

Tak for jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, ikke igen. Håber at total afslapning er vejen frem selv om det er træls at ligge der.

Jeg krydser fingre for at det ikke udvikler sig til mere og at Karoline bliver i babyhulen længe endnu.

Kram

Rikke

:ditto :goodluck :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det må have været hjerteskærende :boo

Men husk på at det snart er overstået og så er I en guldklump rigere og kan nyde at være sammen alle fire :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres tanker og :kram2

Jeg er hjemme på orlov til i morgen, men er stadig indlagt. Har stadig småveer, men de påvirker ikke livmoderhalsen mere end ½ cm forløbig. Jeg må ikke lave noget, og jeg har i det hele taget svært ved at sidde. Både fordi min BL er gået helt agurk, og fordi det bare ikke er rart at sidde med småveer.

Det er *kide hårdt for familien- specielt for min mand. Har dårlig samvittighed for alle. Isabella var på sygehuset og besøge mig, og gik helt i spåner, da jeg ikke skulle med hjem. Hun hev og sled i min hånd, kastede sig på gulvet, skreg "moar- moar"- det var næsten mere end jeg kunne klare :boo

Har ikke det store overskud til at opdatere så tit, me I skal selvfølgelig nok høre hvis der sker noget "alvorligt".

Tak for jer :kiss

Puha det er jeg ked af at høre, jeg har ikke det store overskud til at være heppekor. Men for pokker det er hårdt for er som familie. Håber du kan holde på smukke Karoline meget lang tid endnu, men hvad der sker har u gjort alt hvad du kunne.

De bedste tanker og kæmpe ram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En masse kram, kys, og varme tanker herfra :kiss :kram2

Jeg er her altid og hele tiden :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker på dig! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er jeg ked af at I skal alt dette igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kram2

Vi skifter sygehus. Vi kan åbenbart ikke arbejde sammen med det pågældende sygehus- og det er langt fra første gang. Vi skal på et andet i morgen. :unsure

Er så træt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :kram2

Vi skifter sygehus. Vi kan åbenbart ikke arbejde sammen med det pågældende sygehus- og det er langt fra første gang. Vi skal på et andet i morgen. :unsure

Er så træt....

Hvor er jeg ked af at i skal bøvle med sygehuset oveni alt det andet.... Jeg håber at det bliver bedre det nye sted!! :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER