majse86

Endnu en NF scanning :)

3 indlæg i dette emne

Jeg var så nervøs at jeg var ved at springe fra. Var så bange for om den stadig havde det godt derinde. Og det må man bestemt sige at den havde :loveshower :loveshower Så min nervøsitet blev hurtigt til lettelses tårer :biglove Der var bare fuld fart over feltet. Og den drak en masse fostervand og fik lidt hikke :7himmel Udover det fik vi alle (mig, kæresten og sygeplejersken) et ordentligt grin... Lige pludselig fik vi et par baller stukket lige op i hovedet på skærmen. Så vores lille fræksak har lagt ud med at moone sine forældre :lolhit Meget sød og ekstrem grundig sygeplejerske. Nok også så grundig, da min sygdom desværre er gået i udbrud og jeg er nødsaget til at starte behandling. Fik de fineste billeder af vores bandit, som allerede er velplaceret i en ramme :kuller Termin: 14. Marts. Og en meget lav risiko... 1:19384. Jeg er SÅ forelsket i vores mirakel, selvom jeg stadig ikke helt forstår det hele.

Tak fordi I lyttede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det super dejligt :)

Jeg er ked af at din sygdom allerede er i udbrud, så er der langt til marts. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååh hvor er det dejligt at høre! :kram2 Er meget glad på dine vegne. Og så har vi termin samme dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER