ki schou

Take That

15 indlæg i dette emne

Andre end mig der MÅ have fat i billetter på fredag?

Jeg er allerede ved at spidse mine albuer - grrrrrrrrrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh det gad jeg dælme osse godt. :sm :wee :hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naaaah, jeg har altid været mere til Backstreet Boys, så er der jo ingen grund til at nappe billetter til jer der gerne vil afsted ;) Men er helt sikker på at det kunne være vildt fedt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Back Street Boys er også FEDE.

Jeg skal skal skal have billetter, for når nu ikke den kære Robbie vil synge solo mere, så er Take That det næstbedste :toot

Men jeg kan da også godt lide Take That's musik, men var det ikke for Robbie måsen, så var jeg ikke så fyr og flamme for at få billetter.

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Back Street Boys er også FEDE.

Jeg skal skal skal have billetter, for når nu ikke den kære Robbie vil synge solo mere, så er Take That det næstbedste :toot

Men jeg kan da også godt lide Take That's musik, men var det ikke for Robbie måsen, så var jeg ikke så fyr og flamme for at få billetter.

:glad

Hihi det er sjovt hva det er i alle ser i ham :biggrin:

Tror efterhånden jeg er den eneste kvinde i denne verden der ikke savler når jeg ser ham, alle jeg møder der snakker om Robbie ser sådan ud :blink når jeg meddeler dem at jeg ikke synes han er noget særligt :) Meeen hver sin smag - heldigvis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi det er sjovt hva det er i alle ser i ham :biggrin:

Tror efterhånden jeg er den eneste kvinde i denne verden der ikke savler når jeg ser ham, alle jeg møder der snakker om Robbie ser sådan ud :blink når jeg meddeler dem at jeg ikke synes han er noget særligt :) Meeen hver sin smag - heldigvis ;)

Serious? Han er da mega lækker (sch sig det ikke til Martin)

Han er jo ikke smuk, men han er gadedrengslækker.

Men ja heldigt, at ikke alle er lige begejstrede for så blev kampen på fredag endnu hårdere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jo hvem kunne ikke lige klare en koncert med sine gamle teenage idoler :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I will be there with you :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I will be there with you :P

Så vil jeg krydse fingre for, at du også får billetter :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sat min søster på opgaven, hun er på barsel og har derfor masser af tid til at stå i kø...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg godt det ikke lige er det samme, men jeg har altså lige fået billetter til Clapton-koncert til sommer :D

:goodluck :goodluck med Take That billetterne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hellere til NKOTB igen

Var i Düsseldorf og se dem i februar 2009.. Og det var feeeeeeeeeeeedt... Derudover vil jeg gerne til Backstreet Boys igen, har ikke set dem live siden 1999 i Berlin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååårh jeg ville bare så gerne, men synes det er lidt lang tid... Vi plejer altid at være ude og rejse på det tidspunkt, så manden har lige lagt veto ned mod at bestille dem :(

Men jeg er helt enig i dine betragtninger angående Robbie-drengen - han har bare charme! Jeg har været til en koncert med ham, og jeg vil mere mere mere!! Om det så er med eller uden de andre Take That drenge er mindre vigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en veninde der også er helt oppe på mærkerne over de billetter, og hun er skrap... så :goodluck :bask

Er selv klar til kamp om Bon Jovi billetterne der kommer til salg på lørdag... UHHHH det ville jeg gerne!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi det er sjovt hva det er i alle ser i ham :biggrin:

Tror efterhånden jeg er den eneste kvinde i denne verden der ikke savler når jeg ser ham, alle jeg møder der snakker om Robbie ser sådan ud :blink når jeg meddeler dem at jeg ikke synes han er noget særligt :) Meeen hver sin smag - heldigvis ;)

Nej du er ikke den eneste kvinde i denne verden der ikke savler efter ham for jeg gør nenlig heller ikke. Jeg er lisså uforstående som du når andre taler om ham.

Men held og lykke med billetterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER