Guest Twins...

Jeg er også ny i denne terminsgruppe :)

8 indlæg i dette emne

Jeg er den heldig at bære rundt på tvillinger :loveshower :loveshower og officelt har jeg termin d.27marts, men fordi det er tvillinger kommer terminen til at ligge senest 14dage inden :)

Jeg skal til NF i næste uge og jeg kan slet ikke vente ... det har været en forfærdelig rejse hertil og nu venter vi bare på at vi kan skrige det ud til hele verden :kuller

Er der andre herinde der venter tvillinger? :)

Glæder mig til at læse med herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til :loveshower hvor er det skønt med 2 vidundere.

Jeg skal også til nf næste uge, og kan godt følge dig i hvor meget du glæder dig.

Vi har slet ikke set baby endnu (andet en positive tests) så er meget spændt på om det er en eller flere. og hvordan vi reagere når vi kigger på skærmen hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh ja det bliver stort for jer - glæd dig! Det var en ganske særlig oplevelse at vi i uge syv så to stærke hjerteblink - så uvirkeligt :kuller Håber de stadig banker kraftigt *krydsende fingre*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til og tillykke med hele 2 vidundere :loveshower :loveshower

Jeg skal til NF imorgen, og har ikke været til skanning før. Min mands største frygt er at det er tvillinger, jeg synes det kunne være hyggeligt :), men der gemmer sig nok kun 1.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er manges frygt - og det er da heller ikke helt uden bekymring, da det er forbundet med forskellige ricisi ... men vi er lykkelige og håber på det allerbedste :)

Håber i får en rigtig god oplevelse imorgen til NF :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :)

Og jeg kan godt forstå i er lykkeligt, især hvis det har været svært for jer. Så er det jo bare dobbelt glæde. Ja der er ricisi forbundet med en tvillingegraviditet, men det går heldigvis godt for mange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for at begge de små vidundere har det fantastisk. :goodluck og hvor er det dejligt for dig! Jeg har også gået og leget med tanken om hvis jeg nu fik tvillinger (inden skanningen viste der kun var 1) og det er en dejlig tanke - på trods af at man selvfølgelig vil have hænderne noget mere fulde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower Vi venter også tvillinger efter 6 år med icsi førsøg... Jeg har termin den 10 Marts, så de kommmer helt sikkert til verden sidst i febuar :-)

Mvh. Tina

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER