cibatuchsi

Vingummiens vej til verden

4 indlæg i dette emne

Tænkte jeg da lige ville lave en tråd til tanker, kreative tinge osv som der måtte komme gennem de næste par måneder.

Nf scan og 1 Jm er overstået og er begge gået rigtig godt.

Nu ser vi frem til den 7 oktober hvor vi skal til MD scan og se vingummibamsen igen :loveshower Og så håber vi på at vi kan få kønnet af vide. :) så vi kan komme ud og købe tøjet den bette skal ha på hjem fra sygehuset :)

I forgårs lørdag den 3-9-11 fik jeg det første puf fra den bette. nu glæder jeg mig bare meget til det bliver så kraftigt at manden og børnene kan få lov at mærke det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

God idé med sådan en all around tråd. Vil jeg da glæde mig til at følge med i :) Ih hvor herligt at du allerede kan mærke den lille :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det føles helt uvirkeligt, når du fortæller det, når jeg kun lige er gået ind i 12. uge. Men hvor gør et også bare, at man ser frem til det. Hvor må det være dejligt at mærke liv.

Hmm tænker du, vi kan dele alt i denne tråd? For lige nu sidder jeg umiddelbart kun tænker på en hjemmeside, jeg har fundet, med en masse fede retro stofmønstre. Har helt vildt lyst til at begynde at sy noget fedt babysengetøj. Alt man kan få er enten fedt og dyrt eller lidt for tuttenuttet. Også hvis man ikke vil have kønsspecifikt i lyserød eller lyseblå. Har andre været kreative på det område?

Sender lige linket: http://www.malika-rosa.dk/shop/cms-6.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det føles helt uvirkeligt, når du fortæller det, når jeg kun lige er gået ind i 12. uge. Men hvor gør et også bare, at man ser frem til det. Hvor må det være dejligt at mærke liv.

Hmm tænker du, vi kan dele alt i denne tråd? For lige nu sidder jeg umiddelbart kun tænker på en hjemmeside, jeg har fundet, med en masse fede retro stofmønstre. Har helt vildt lyst til at begynde at sy noget fedt babysengetøj. Alt man kan få er enten fedt og dyrt eller lidt for tuttenuttet. Også hvis man ikke vil have kønsspecifikt i lyserød eller lyseblå. Har andre været kreative på det område?

Sender lige linket: http://www.malika-rosa.dk/shop/cms-6.html

det er altid dejligt at mærke liv, og glæder mig til det er hver dag og flere gange om dagen det kan mærkes :)

tråden her er mere ment til et sted hvor jeg kan ha samlet alle mine tråde igennem graviditeten :)

Jeg har selv vildt lyst til at gå igang med at sy tøj, betræk til voksiposen osv. men da jeg ikke kender kønnet endnu er det lidt svært at komme igang. men er på jagt efter ting/tøj jeg kan lave uden at kende kønnet :)

så tusind tak for linket. det skal helt klart lige gennemtjekkes :)

indtil nu er jeg jeg igang med at samle mønstre og ideer ind, så jeg er klar til at gå igang når kønnet vides :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER