fynboen

måske lidt dumt spørgsmål fra en kommende mor...

8 indlæg i dette emne

Jeg har termin d. 31 januar og det kan jo godt være koldt der... Vi har købt en voksipose til junior, men er så kommet til tænke på om man skulle købe en form for flyverdragt... Så kiggede jeg lige den anden dag i nogen butikker, mne synes bare ikke det er til finde til en nyfødt...

Er det ikke normalt... eller hvordan har i andre gjort...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er Isaac fra oktober, men har havde ikke en flyverdragt. Han var godt pakket ind i uld

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også det er svært at finde ud af, men jeg tror jeg ville kigge efter en fleecedragt istedet (til når han skal i autostolen osv..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du vil få mere brug for en fleece dragt. Har selv haft hummels og de er super. Hvis det er til sovning i voksiposen blir fleecedragt dog for varm så her ville jeg bruge en lille hue, uldstrikke trøje og måske et par små "vanter". Man kan få nogle i babysam med uld Og bomuld som er rigtig gode til den alder ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sebastian er fra februar. Det var rigeligt med en fleecedragt (med fødder) og så en god hue til ham.

Autostolen blev han jo altid pakket ned i indenfor og så blev han puttet godt under et uldent tæppe - og det samme med barnevognen - der blev han pakket i liften med sleebee, hue og vanter og så ned i vognen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyverdragt er ikke nødvendigt når du har en voksi pose, jeg tror heller ikke, at de laves i str. nyfødt.

Posen er rigelig varm, så din baby vil blive alt for varm, hvis du både anvender voksi + flyver dragt.

Men en dejlig køredragt til bilturen er rigtigt godt, eller hvis det ikke er helt så koldt en dag, så kan du nøjes med at putte baby i køredragten og så et tæppe over, hvis du skal ud og spadsere med vognen.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så en god en fleecedragt er nok... Har nemlig været i tvivl om hvor varm den voksipose er... Men så må jeg på jagt efter en fleecedragt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare købe en uldfleece dragt(feks filiokus.dk) til køreture i bilen osv

I voksien skal de ikke have så meget på pga uld dynen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER